شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مسکن#مسکن مهر#ایران

خرید فله‌ای واحدهای خالی مسکن مهر پردیس ازسوی دلالان

خرید فله‌ای واحدهای خالی مسکن مهر پردیس ازسوی دلالان

تسنیم: مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران با اشاره به این‌که ۶۰ هزار واحد مسکن مهر تحویل نشده به متقاضیان داریم، گفت: ‌۲۰ هزار واحد تحویل شده نیز دارای نقص هستند.

علیرضا جعفری با بیان این‌که با ۲ معضل در شهر پردیس مواجه هستیم، اظهار کرد: معضل اول واحدهای خالی از سکنه‌ای این است که در اختیار دلالان و بنگاه‌های املاک قرار دارد.

وی ادامه داد: اینها وقتی واحد را تحویل نمی‌گیرند، مثلاً در یک بلوک ۲۰ واحدی ۵ نفر نمی‌آیند واحد را تحویل بگیرند و هزینه‌ها به ۱۵ نفر دیگر که واحد خود را تحویل گرفته‌اند، تحمیل می‌شود.

وی با اشاره به این‌که عدم تحویل از سوی مالکانی که به‌صورت تجمیعی واحدها را خریداری کرده‌اند باعث کاهش امنیت می‌شود، افزود: از سوی دیگر الان بالغ بر ۶۰ هزار واحد مسکن مهر متقاضیان، آماده نشده که بتوانیم آنها را تحویل دهیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی قرارداد بیشتر این واحدها سال ۹۷ و ۹۸ امضا شده است، یادآور شد: ۲۰ هزار واحد مسکن مهر نیز که تاکنون تحویل شده به دلیل عدم تکمیل از جنس آسانسور، محوطه یا انشعابات قابل استفاده نیست.

جعفری بیان کرد: این واحدها فارغ از تحویل آنها، نهایت طرف -متقاضی، مالک- می‌آید وسایل خودش را داخل واحد می‌گذارد و می‌رود.