شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#جدید

با جدایی محمد مؤمنی؛

عضو جدید هیئت مدیره استقلال به زودی مشخص خواهد شد

عضو جدید هیئت مدیره استقلال به زودی مشخص خواهد شد

با جدایی محمد مؤمنی از هیئت مدیره قرار است یک پیشکسوت دیگر جانشین او شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال تهران هفته گذشته دچار تغییرات مدیریتی شد. مصطفی آجورلو پس از حدود یک و نیم سال مدیرعاملی باشگاه استقلال به یک باره از این سمت کنار رفت و علی فتح الله زاده که سابقه چندین بار مدیرعاملی باشگاه استقلال را داشته است، مجدداً به عنوان مدیرعامل جدید انتخاب شد. با رفتن آجورلو، علی فتح الله زاده که سابقه چندین بار مدیرعاملی باشگاه استقلال را داشت مجدداً به این سمت انتخاب شد. با آمدن فتح الله زاده تغییراتی هم در سطح مدیریتی باشگاه استقلال صورت گرفت.

محمد مؤمنی عضو هیئت مدیره باشگاه که با آمدن آجورلو به جمع اعضای هیئت مدیره اضافه شده بود بعد از رفتن آجورلو، او هم استعفا داد و دیگر حاضر نشد به باشگاه استقلال برگردد. البته در یکی دو روز اول گفته می‌شد که او باز خواهد گشت اما مؤمنی با تمامی اعضای هیئت مدیره خداحافظی کرد و مشخص شد که او دیگر بازنخواهد گشت.

در حال حاضر پرویز مظلومی تنها پیشکسوت باسابقه استقلال در هیئت مدیره است و حالا باید مدیرعامل و سایر اعضای هیئت مدیره فکری به حال صندلی خالی محمد مؤمنی کنند.

گفته می‌شود یکی از پیشکسوتان قدیمی استقلال قرار است جانشین محمد مؤمنی شود و حالا باید منتظر بود و دید چه کسی به هیات مدیره اضافه خواهد شد.