شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#ایلام

نمایندگان مردم ایلام در مجلس پیگیر تعطیلی روزهای پنجشنبه هستند

به گزارش خبرنگار برنا از ایلام؛ علی اکبر بسطامی گفت: تصمیمات مسئولان باید متناسب با مقتضیات موجود و حل مشکلات مردم باشد و بر این اساس نمایندگان مردم ایلام خواستار رسیدگی موضوع لغو تعطیلی پنجشنبه از سوی وزارت کشور شدند.

وی با اشاره به درخواست کارکنان ادارات و دستگاه‌های دولتی مبنی بر تعطیلی روز‌های پنجشنبه در استان گفت:موقعیت جغرافیایی ویژه استان، گرمای هوا و مسئله ریزگرد‌ها و همچنین تحکیم بنیان خانواده از جمله دلایل لزوم تعطیلی ادارات استان در روز‌های پنجشنبه می‌باشد و انتظار داریم این روال (تعطیلی روزهای پنجشنبه)کماکان تداوم داشته باشد.

بسطامی یادآور شد: تعطیلی ادارات در روز‌های پنجشنبه با افزایش ساعات کار کارکنان در پنج روز ابتدایی هفته جبران می‌شود و این مسئله نه تنها خللی در ارائه خدمات به مردم ایجاد نمی‌کند، بلکه سبب افزایش بهره‌وری کارکنان خواهد شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان افزود: در دیدار مجمع نمایندگان استان با استاندار ایلام بر لزوم پیگیری ویژه این موضوع از طریق وزارت کشور تاکید شد.

گفتنی است روز شنبه سی ام مهر ماه معاون منابع انسانی استانداری ایلام اعلام کرد: با توجه به رای دیوان عدالت اداری و عطف به آن بخشنامه صادره شده از سوی وزیر، روز‌های پنجشنبه ادارات ایلام تعطیل نیست.

بر اساس این بخشنامه تایم کاری ادارات استان در روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۴۵ و روز پنج شنبه تا ساعت ۱۳:۳۰ خواهد بود

انتهای پیام