شهر خبر

رئیس فدراسیون فوتبال ایران:

ما به دور از همه هیاهوها به دنبال تدارک و پشتیبانی تیم ملی هستیم

ما به دور از همه هیاهوها به دنبال تدارک و پشتیبانی تیم ملی هستیم

خرم‌آباد- رئیس فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه هیچ ایرانی بزرگوار و غیرتمندی در دنیا پیدا نمی‌شود که دنبال حذف تیم کشورش باشد، گفت: به دور از هیاهوها تیم ملی را تدارک و پشتیبانی می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تاج امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران در سخنانی با اشاره به شایعات مطرح شده در رابطه با حذف تیم ملی فوتبال ایران از جام جهانی اظهار داشت: ما به دور از همه این هیاهوها به دنبال تدارک و پشتیبانی تیم ملی هستیم.

وی با بیان اینکه همان زمانی که این مطالب را اعلام می‌کردند، ما با «کی روش» جلسه داشتیم و مسائل تیم ملی را دنبال می‌کردیم؛ افزود: وظیفه فدراسیون فوتبال تدارک یک تیم ملی قوی و با اقتدار است و هیچ ایرانی بزرگوار و غیرتمندی در دنیا پیدا نمی‌شود که دنبال حذف تیم ملی کشورش باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران ادامه داد: همه به دنبال صعود تیم ملی هستند، حتی فکر می‌کنم آنهایی که در هر جای دنیا هستند اگر تیم ملی ببرد همه خوشحال خواهند شد و پرچم ایران در همه جا وقتی تیم ملی ما صعود می‌کند به اهتزاز در می‌آید.

تاج با بیان اینکه در همه جای کشور و دنیا وقتی تیم ملی می‌برد، همه شادی می‌کنند؛ تصریح کرد: شادی کشور، تیم ملی است و بهترین شعار هم «تا پای جان برای ایران» است.