شهر خبر
سوال یک روزنامه از اصولگرایان: بالاخره علی دایی خوب است یا بد؟

سوال یک روزنامه از اصولگرایان: بالاخره علی دایی خوب است یا بد؟

دنیای اقتصاد در مطلبی با عنوان «دایی خوب، دایی بد!» نوشت: این رویه درستی نیست که اگر روزی حرف دایی به مذاق‌مان خوش نیامد او را از اساس انکار کنیم و روزی دیگر اگر حرف دل‌مان را زد، کاملا تغییر موضع بدهیم.

اعتمادآنلاین|

روزنامه دنیای اقتصاد در گزارشی با کنار هم قرار دادن مواضع اصولگرایان در قبال اظهارات علی دایی درباره تایید کشته شدن دانش‌آموز اردبیلی توسط نیروهای امنیتی و مخالفتش با حذف تیم ملی فوتبال ایران از جام‌جهانی، از آنان پرسید بالاخره علی دایی خوب است یا بد؟

در ادامه این مطلب آمده است: علی دایی نه به اندازه تصویری که چند روز قبل در این رسانه‌ها ساخته شد آدم بدی بود و نه به اندازه‌ای که الان قربان صدقه‌اش می‌روند مقدس و بی‌خطا است. همین افراط و تفریط‌هاست که آدم را هاج و واج می‌گذارد.  او یک ستاره خودساخته و میهن‌دوست است که در دوران بازی به اندازه خودش از فداکاری برای این کشور دریغ نکرده...دیگر ویژگی این آدم هم صراحت و حق‌خواهی اوست. جایی که احساس کند حقی در حال پایمال شدن است، بی‌آنکه نگران تبعاتش باشد واکنش نشان می‌دهد. خودش هم می‌گوید تا در مورد چیزی به باور قطعی نرسد اظهارنظر نمی‌کند.

این رویه درستی نیست که اگر روزی حرف دایی به مذاق‌مان خوش نیامد او را از اساس انکار کنیم و روزی دیگر اگر حرف دل‌مان را زد، کاملا تغییر موضع بدهیم. این درست نیست که حق اظهارنظر اجتماعی یا طرح سوال را برای یکی در قواره‌های دایی محفوظ ندانیم، اما تلویزیون در مورد مسائل روز با ورزشکاران همسو که از نظر حرفه‌ای در سطحی بسیار پایین‌تر قرار می‌گیرند مصاحبه‌های اختصاصی ترتیب بدهد. ما دو تا علی دایی نداریم؛ یک نفر است که تلخی و شیرینی‌اش را با هم باید بپذیریم، وگرنه این یک بام و دو هوا فقط مایه خسران اعتبار و اعتماد عمومی است.