شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#منابع

علی فتتح الله زاده:

هیچ پولی درحساب استقلال نیست/ بعضی دوستان ساپینتو را اذیت می‌کنند

هیچ پولی درحساب استقلال نیست/ بعضی دوستان ساپینتو را اذیت می‌کنند

مدیرعامل باشگاه استقلال با تاکید بر این که هیچ پولی در حساب این باشگاه نیست گفت: یک ماه سخت را در پیش داریم که باید بتوانیم منابع مالی را تامین کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی فتح الله زاده با بیان این که زمانی که باشگاه را تحویل کردم شرایط دارایی ها برعکس چیزی بود که صحبت کرده بودیم گفت: تیم استقلال یک تیم ریشه‌دار و بزرگ است. هواداران دوست دارند که تیم شرایطش خوب باشد. ما آمده‌ایم که یک باری را برداریم.

وی در مورد بازگشتش برای چهارمین به باشگاه استقلال به شوخی گفت: من چون به عدد چهار علاقه دارم، برای بار چهارم مدیرعامل استقلال شدم. این بار خودم بمب بودم. (باخنده)

مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان این که وضعیت خوبی نداریم گفت: در حساب باشگاه الان پولی نیست. البته پول‌ها برای باشگاه خرج شده است. درآمدهایی که آقای آجورلو انتظار داشته محقق نشده است. چند نامه روی میز من بود که باید به زودی پرداخت شوند. مثلا پول آقای استراماچونی زمانش گذشته است و باید پول را پرداخت کنیم.

فتح الله زاده ادامه داد: ما یک ماه سخت را پیش روی داریم ولی نمی‌گذاریم به تیم آسیبی وارد شود. من تلاش می‌کنم تعهد به بازیکنان انجام شود و به آن‌ها این اطمینان را داده‌ام و ان‌شاءالله بتوانیم تعهدمان را تا قبل از تعطیلات انجام دهیم.

وی با اشاره به نشستی که با وزیر ورزش داشته است گفت: یک جلسه با آقای سجادی و پولادگر درباره مجوز حرفه‌ای داشتیم. شرایط سختی داریم. ما یک برند بزرگ هستیم و می‌خواهیم سه‍ام باشگاه رشد پیدا کند و امیدوارم در دو سه ماه آینده سهام ما رشد خوبی پیدا کند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد دلایل جدایی آجورلو از این باشگاه گفت: بعضی اوقات سلایق مدیران به هم نمی‌خورد. من خیلی در جریان جدایی آقای آجورلو نبودم و ظاهرا اختلاف سلیقه و محقق نشدن برخی مسائل موثر بوده است.

وی ادامه داد: ما یازده روز دیگر در سوپر جام باید بازی کنیم. بعضی دوستان مربی ما را اذیت می‌کنند. او مهمان ماست. او حسی قوی به استقلال دارد. بپذیریم که درباره پنالتی‌ها خیلی در حق ما ظلم شده است. ما به عنوان مدیر باید فضا را برای ساپینتو مهیا کنم. او احساسات لطیفی دارد و باید دید چه کسی اول او را اذیت کرده است. من می‌آیم جلو و از حق تیم دفاع می‌کنم. او مربی خوبی است.

مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد: ما چیزی بالغ بر دو میلیون دلار در این ۱۰ روز باید پرداخت کنیم. به ساپینتو گفتم شما به من بگو چه زمانی به تمرین بیایم چون شرایط تیم حساس است. این هفته احتمالا به تمرین می‌روم و بازیکنان را می‌بینم.

علی فتح الله زاده با اشاره به مدت حضورش در این باشگاه گفت: تمام تلاش ما برای قهرمانی است. ما امسال مدعی قهرمانی هستیم. برای من هم رفت و آمد خوش آیند نیست. به من فرصت بدهند، ظرف سه سال تیم را قهرمان آسیا می‌کنم تا دینم را به هواداران ادا کنم.

وی ادامه داد: به نظر من کاری که آجورلو در تبلیغات محیطی کرد، مثبت بوده است. من با آن شرکت و دوستان دیگر هم صحبت کرده‌ام. درآمد آن با پول سازمان لیگ قابل مقایسه نیست. از سازمان لیگ و فدراسیون می‌خواهم به ما در این راه کمک کنند. قرار شد چهارشنبه یا پنجشنبه با آقای قنبرزاده هم در این رابطه جلسه داشته باشیم.