شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#حوزه

نصرالله عیدی: مدیران در کنار خیرین باشند نه روبروی آنها/ حوزه ورزش پتانسیل خدمت دارد

نصرالله عیدی: مدیران در کنار خیرین باشند نه روبروی آنها/ حوزه ورزش پتانسیل خدمت دارد

عیدی گفت: انتظار داریم هیات‌های ورزشی هم به ما کمک کنند.

نصرالله عیدی یکی از خیران ورزشیار استان چهار محال بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا به مناسبت هفته تربیت بدنی درخصوص انگیزه‌هایش برای فعالیت در حوزه خیرین اظهار داشت: فعالیت ما در حوزه ورزش از سال 1371 آغاز شد زمانی که چند تیم ورزشی در استان داشتیم ولی به طور خیلی جدی تر از سال 1397 با تیم فوتسال در لیگ دسته یک حاضر شدیم و یکی دو سال هم حضور پررنگی داشتیم ولی در بخش فوتسال دوستان کمی نامهربان بودند و مجبور شدیم به سمت رشته‌های دیگر برویم. اینبار سراغ بسکتبال آمدیم در این بخش هم در حد توان کمک کردیم ولی امسال به دلیل مشکلات مالی که پیش آمد به خودمان یک فرصت تنفس دادیم که به امید خدا سال آینده با انگیزه بیشتری دوباره با قدرت ظاهر شویم.

وی در ادامه گفت‌وگو با برنا با دعوت از خیرین سایر حوزه‌ها به فعالیت در عرصه ورزش بیان کرد: حوزه ورزش پتانسیل خدمت دارد هرچند که مسئولین در این زمینه گاهی کم لطفی می کنند ولی همین که هر شخص بتواند حتی یک نفر را وارد ورزش کند تا این شخص انرژی خود را در یک محیط سالم تخلیه کند و بعد به زندگی روزمره خود بازگردد کار بزرگی انجام داده است. برای من بشخصه این کار بسیار لذت بخش است و همیشه وقتی در ورزش حضور داشتم لذتش را بردم.

نصرالله عیدی با گلایه از برخی مسئولین گفت: متاسفانه وفتی خیری به سمت ورزش می آید مدیران ورزشی ما به جای همراهی و کمک به این دوستان بیشتر دنبال این هستند که خودشان هم از این اتفاق استفاده‌ای به ناحق ببرند که طبیعتا خوب نیست. مسئولین باید کنار ما باشند نه روبروی ما، انتظار داریم در این امر هیات‌ها دست ما را بگیرند تا گام‌های خوبی در حوزه ورزش برداشته شود.

انتهای پیام