شهرخبر

تیر رابین‌هود به سوپر گل بدل شد (عکس)

تیر رابین‌هود به سوپر گل بدل شد (عکس)

ستاره سیتی با یک شوت از پشت محوطه جریمه سومین گل تیمش مقابل برایتون را به ثمر رساند.

شاگردان پپ گواردیولا با برتری سه بر یک مقابل برایتون 26 امتیازی شدند تا پایین تر از آرسنال و بالاتر از تاتنهام، رتبه دومی خود را تثبیت کنند. آنها البته برد امروز را به راحتی کسب نکردند و در مقاطعی از کار حتی امکان به تساوی کشیده شدن بازی نیز وجود داشت. یک شوت ناگهانی از پشت محوطه جریمه، درست در همین لحظات اما همه چیز را تغییر داد.

نیمه اول بازی سیتی و برایتون با پیروزی دو بر صفر شاگردان گواردیولا به پایان رسید. تروسارد در شروع نیمه دوم یکی از این گل ها را جبران کرد و بعد از این گل، حملات خطرناک برایتون برای زدن گل تساوی را شاهد بودیم که در همین حین، ستاره بلژیکی سیتی، تیرخلاص را بر پیکر حریف وارد کرد.

دی‌بروین پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و در حالی که فضای کافی برای هر تصمیمی را داشت، ترجیح داد بدون دورخیز به توپ ضربه بزند. ضربی که توپ از این شوت گرفت به قدری بود که فرصت هیچ اقدام خاصی را به دروازه‌بان حریف نداد تا شاهد به ثمر رسیدن یکی از زیباترین گل‌های هفته باشیم.

ستاره سیتی که با 8 امتیاز، سومین بازیکن برتر زمین لقب گرفت، با گل کردن تک شوت در چارچوب خود، نشان داد که علاوه بر بازیسازی، در گلزنی هم می تواند، مهره‌ای تعیین کننده و اقتصادی باشد. او بعد از گلزنی با گذاشتن دست راستش روی یکی از چشمانش، جشن خود را برگزار کرد؛ حرکتی که او را شبیه تیراندازانِ در حالت تیراندازی کرده بود.