شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#اپل

تشخیص و درمان سرطان با اپل واچ!

کدخبر: ۵۲۹۳۰۱
اپل واچ این بار به تشخیص و درمان سرطان یکی از کاربران کمک کرده است.
تشخیص و درمان سرطان با اپل واچ!

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از دیجیاتو، اپل واچ اغلب با کمک ویژگی‌های سلامتی و تشخیص سقوط یا تصادف خودرو، به کاربران کمک می‌کند تا بیماری‌های قلبی خود را تشخیص دهند یا خودشان را نجات بدهند. اما این بار یک دختر 12 ساله با کمک اعلان‌های ضربان قلب اپل ‌واچ توانسته سرطان خود را زودتر تشخیص و آن را درمان کند.

طبق گزارش‌های منتشر شده در این رابطه، اپل واچ یک دختر 12 ساله با نام «ایمانی مایلز» هشدارهایی درباره ضربان قلب غیرعادی او ارائه کرده است. «جسیکا کیچن»، مادر این دختر توضیح می‌دهد که دریافت چنین هشدارهایی عجیب بوده، زیرا قبلا هرگز با این مشکل مواجه نشده بوده‌اند.

تشخیص سرطان با اپل واچ

ساعت اپل در تشخیص سرطان سربلند شد!

پس از دریافت هشدارهای مداوم، کیچن تصمیم گرفت تا دخترش را به بیمارستان ببرد. هرچند در بیمارستان، مشکل دختر آپاندیس تشخیص داده شده و او مورد جراحی آپاندیسیت قرار گرفت، اما داستان آن‌ها به همین جا ختم نمی‌شود.

پزشکان متوجه توموری در آپاندیس او شدند که به گفته آن‌ها «به ندرت در کودکان دیده می‌شود.» پس از بررسی‌های بیشتر، مشخص شد که سرطان به سایر نقاط بدن ایمانی نیز سرایت کرده است. پس از آن دختر مجبور شد تا دوباره برای درمان سرطان تحت عمل جراحی قرار گیرد و همه چیز خوب پیش رفت.

کیچن در این گزارش توضیح می‌دهد که اگر به خاطر هشدارهای اپل واچ نبود، احتمالا دیرتر متوجه این مشکل می‌شدند و این موضوع می‌توانست خطرات بیشتری برای ایمانی به همراه داشته باشد.

تاکنون در گزارش‌های مشابه دیگری نیز به نجات جان انسان‌ها توسط ساعت‌های هوشمند اپل اشاره شده است. به عنوان مثال، ماه گذشته در گزارش دیگری گفته شده بود که اپل واچ سری 8 با کمک ویژگی‌های سلامتی خود، موفق شد تا بیماری قلبی ناشناخته یک زن که می‌توانست کشنده باشد را شناسایی و به درمان آن کمک کرده است. همچنین یک دوچرخه‌سوار پس از تصادف و فلج شدن موفق شده بود تا جان خود را با کمک اپل واچ نجات دهد.