شهر خبر

مربی تیم ملی ایران:

مقابل انگلیس به نوعی برتری داریم/ بازیکنان ایران در اوج هستند

مقابل انگلیس به نوعی برتری داریم/ بازیکنان ایران در اوج هستند

مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: در جام جهانی و دیدار مقابل انگلیس به نوعی برتری داریم و امیدواریم نتیجه بگیریم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران کمتر از یک ماه دیگر نخستین دیدار خود را در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برابر انگلیس انجام داده است.

ایران در این دوره از رقابت‌ها و در گروه B در کنار تیم‌های انگلیس، آمریکا و ولز قرار دارد. صرفنظر از فشارهایی که برای حذف تیم ملی از جام جهانی ایجاد شده است، کارلوس کی روش و دستیارانش در این تیم برنامه‌های آماده سازی را پیش می‌برند تا ملی پوشان با آمادگی کامل راهی قطر بشوند.

«راجر دسا» مربی تیم ملی و دستیار اول کارلوس کی روش در ایران در خصوص آخرین شرایط و اردوهای ایران گفت: ما در حال حاضر یک تیم مقدماتی را انتخاب کرده‌ایم. این ترکیب نهایی ما نیست.

مربی آفریقایی تیم ملی ایران با اظهار رضایت از شرایط ملی پوشان تاکید کرد: بسیاری از بازیکنان در اوج دوران حرفه‌ای خود هستند.

دسا درباره تقابل با انگلیس در جام جهانی که می‌تواند سخت‌ترین بازی ایران در این رقابت‌ها باشد، به نقطه قوت تیم ملی و سابقه حضور کی روش در تیم منچستریونایتد اشاره کرد و افزود: ما در مقابل انگلیس به نوعی برتری داریم زیرا کارلوس [کی روش] قبلاً در انگلیس کار می‌کرد. امیدواریم بتوانیم نتیجه بگیریم.

مدت زمان قرارداد کی روش و دستیارانش با تیم ملی ایران سئوال دیگری است که دسا در واکنش به آن گفت: صحبت از ماندن ما تا جام ملت‌های آسیا است.

این مربی آفریقایی تیم ملی در خلال صحبت‌هایش به نکته دیگری هم اشاره کرد و یادآور شد: فکر می‌کنم در فوتبال شما فقط به خوبی بازی قبلی خود هستید.