شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#ملوان

خط میانی پرسپولیس هارمونی ندارد/ دست زارع در ملوان خالی است

خط میانی پرسپولیس هارمونی ندارد/ دست زارع در ملوان خالی است

مدافع اسبق پرسپولیس گفت: با وجود گذشت 10 بازی از شروع فصل هنوز هارمونی ایده‌آل را در خط میانی پرسپولیس شاهد نیستیم.

علیرضا محمد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به بازی سرخ‌پوشان برابر ملوان و پیروزی تیم گل‌محمدی اظهار داشت: قابل پیش بینی بود بازی در انزلی گره بخورد اما من قبل از این بازی هم گفته بودم که بازیکنی مثل یورگن لوکادیا می تواند گره این دیدار را باز کند.

وی در ادامه افزود: نیمه اول این بازی بار فنی نداشت. البته فکر می کنم بازی در این زمین کار را برای پرسپولیس سخت کرده بود و این موضوع باعث شد نیمه اول شرایط خوبی را از پرسپولیس شاهد نباشیم. در این میان ملوان برای کسب امتیاز از این بازی سعی در مهار ستاره های پرسپولیس داشت. این تیم ضمن ارائه بازی بسته، چشم به ضدحملات دوخته بود اما در نهایت در نیمه دوم پرسپولیس موفق شد لایه های دفاعی حریف را روی خلاقیت های فردی باز کرده و به گل برسد.

محمد در مورد عملکرد کلی پرسپولیس در این بازی گفت: پرسپولیس در فاز دفاعی و تهاجمی شرایط خوبی دارد که بازی به بازی بهتر می شود. در این میان خط میانی پرسپولیس هنوز نتوانسته است انتظارها را برآورده کند. با وجود گذشت 10 بازی از شروع فصل هنوز زوج سازی و هارمونی ایده آل را در خط میانی پرسپولیس شاهد نیستیم. تیم در میانه میدان نفرات خوب و باتجربه زیادی را در اختیار دارد و باید از این توان و پتانسیل خود بهره لازم را ببرد. اگر این موضوع در چارچوب کارهای فنی تیم حل شود تیم گل محمدی می تواند با اقتدار بازی های آینده خود را با بهترین نتایج پشت سر بگذارد.

مدافع سابق پرسپولیس در خصوص عملکرد ساختار دفاعی سرخ‌ها تاکید کرد: در این بازی پاس گل سه امتیازی پرسپولیس را دانیال اسماعیلی فر به لوکادیا داد که این نشان از خلاقیت بالای این بازیکن در فاز تهاجمی دارد. این در حالی است که به نظر من دانیال می تواند در هر بازی از این توان فنی خود به سود پرسپولیس استفاده کند و آمار پاس گل های خود را بالا ببرد.

پیشکسوت پرسپولیس اشاره جالبی به شرایط ملوان و مازیار زارع همبازی قدیمی خود کرد و گفت: مازیار آن زمان که در پرسپولیس هم بازی می کرد بازیکن متعصبی بود، این خصلت را در مربیگری او نیز شاهد هستیم. مازیار در فصل قبل این تیم را با تمام مشکلاتی که داشت پس از سال ها به لیگ برتر بازگرداند و نشان داد در امر مربیگری هم توانایی های زیادی دارد. تیم او برابر پرسپولیس هم نمایش خوبی را از خود ارائه داد و نشان داد جوانان با انگیزه ای دارد اما به نظرم دست او روی نیمکت ملوان خالی است و نیاز به مهره و بازیکن دارد. مدیران فوتبالی باید به مربیان جوان بها بدهند و ابزار لازم را در اختیارشان قرار بدهند. امثال مازیار می توانند با اعتماد مدیران سال های سال در فوتبال ایران به فعالیت خود ادامه دهند.

خبرنگار: سمیه قدیری

انتهای پیام