شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#داوری

اکبر کارگرجم: آلومینیوم با دروازه بانش یک امتیاز گرفت

اگر برای استقلال پنالتی بگیرند باید تعجب کنیم!/ فتح‌الله‌زاده باید به مشکلات داوری ورود کند/ چقدر جای تماشاگران در آزادی خالی است!

پیشکسوت استقلال گفت: متاسفانه اشتباهات داوری هر هفته به این تیم لطمه میزند و دیگر شرایط برای استقلال طوری شده که نمی توان نسبت به این موضوع بی تفاوت بود. فتح‌الله‌زاده باید یک کاری بکند.

اگر برای استقلال پنالتی بگیرند باید تعجب کنیم!/ فتح‌الله‌زاده باید به مشکلات داوری ورود کند/ چقدر جای تماشاگران در آزادی خالی است!

اکبر کارگرجم، بازیکن قدیمی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره مصاف استقلال مقابل حریف اراکی اظهارداشت: بازی بدی نبود. در واقع استقلال خیلی حمله کرد. در اکثر دقایق بازی توپ و میدان در اختیار بچه های ما بود و خیلی کم سید حسین حسینی را دیدیم اما متاسفانه بازی با یک مشکل داوری باز هم به ضرر استقلال تمام شد.

وی افزود: بعد از اتفاقاتی که در بازی تیم استقلال مقابل فولاد رخ داد پیش‌بینی می‌شد شاید داوران تا حدی دقت بیشتری نسبت به بازی های استقلال داشته باشند ولی در بازی قبل مقابل ذوب‌آهن هم دیدیم که یک پنالتی روی آرش رضاوند جلوی چشم داور گرفته نشد. در این بازی هم به نظر رسید توپ به دست مدافعان حریف برخورد کرده ولی باز هم داور اراده ای برای گرفتن پنالتی از خودش نشان داد. شاید اگر پنالتی می‌گرفت باید تعجب می‌کردیم.

پیشکسوت آبی‌پوشان اضافه کرد: فکر می‌کنم آقای فتح‌الله‌زاده که خودش یک مدیر با تجربه در امر فوتبال است باید نسبت به این موضوع ورود کند. شاید به خاطر اتفاقات اخیر، مشکلاتی بین داوران و باشگاه استقلال به وجود آمده باشد، ولی فتح‌الله‌زاده باید آنها را برطرف کند و شرایطی ایجاد شود که قضاوت ها برای استقلال با دقت بیشتری انجام شود. اگر کار به همین منوال پیش برود و استقلال امتیاز از دست بدهد از رقبایش عقب می‌افتد.

اگر برای استقلال پنالتی بگیرند باید تعجب کنیم!/ فتح‌الله‌زاده باید به مشکلات داوری ورود کند/ چقدر جای تماشاگران در آزادی خالی است!

کارگرجم خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیکی جام جهانی و سطح بالای رقابت‌های این فصل گاهی در طول یک ۹۰ دقیقه یک خطای پنالتی می‌تواند سرنوشت قهرمانی یک تیم را رقم بزند. همانطور که در بازی قبلی پرسپولیس (مقابل مس رفسنجان)، آنها با یک پنالتی برنده شدند استقلال هم در همین بازی می‌توانست با یک پنالتی یک بر صفر سه امتیاز حساس را بگیرد و خودش را دوباره کنار پرسپولیس قرار بدهد. ولی متاسفانه این شرایط، کار را خطرناک می‌کند.

کارشناس فوتبال کشورمان در ادامه توضیح داد: به نظرم استقلال کارهای تهاجمی‌اش را خوب انجام می‌دهد ولی آن جلو یک رابطه بین خط هافبک و مهاجمان کم داریم. مهدی قایدی و مهدی مهدی پور خیلی تلاش می‌کنند برای مهاجمان دیگر موقعیت سازی کنند ولی تیم، موقعیت ساز کاربلد را ندارد که توپ را در بهترین مکان و بهترین زمان جلوی پای مهاجمان ما قرار بدهد.

کارگر جم در پایان افزود: نکته دیگری که باعث شد آلومینیوم بتواند استقلال را در تهران متوقف کند عملکرد خوب دروازه بان این تیم بود که در چند صحنه مانع از باز شدن دروازه تیم آلومینیوم شد. به طور کلی تیم اراک آمده بود ۱ امتیاز بگیرد که فکر می‌کنم در این زمینه به خواسته اش رسید. ولی ای کاش هواداران استقلال در استادیوم حضور داشتند. آن وقت استقلال حتما شرایط بهتری برای بازی کردن داشت.