شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بانک مرکزی#مجلس#دولت#شفافیت
نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با ایبِنا؛

افزایش درآمدهای مالیاتی با ساماندهی کارتخوان ها توسط بانک مرکزی

نماینده مردم شیروان در مجلس گفت: درآمدهای مالیاتی یکی از مهمترین درآمدهای دولت در کشورهای مختلف است و اقدام بانک مرکزی در ساماندهی و ایجاد شفافیت در بحث کارتخوان ها و درگاه های پرداخت موجب افزایش درآمدهای مالیاتی دولت نیز می شود.

علی جدی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ایبِنا اشاره به اقدام بانک مرکزی در ساماندهی کارتخوان ها و درگاه های پرداخت بانک ها گفت: اقدام بانک مرکزی در ساماندهی و شفاف سازی در کارتخوان ها و درگاه های پرداخت بانک ها موجب نظم بخشیدن به این حوزه می‌شود و اقدامی قابل حمایت و قابل تقدیر است.

 

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: واقعیت این است که بانک‌ها درآمدهای زیادی دارند و از این طریق و با شفافیت در این حوزه می توان آن را ساماندهی کرد.

 

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: درآمدهای مالیاتی یکی از مهمترین درآمدهای دولت در کشورهای مختلف است و این اقدام بانک مرکزی در ساماندهی و ایجاد شفافیت در بحث کارتخوان ها و درگاه های پرداخت موجب افزایش درآمدهای مالیاتی دولت نیز می شود.

 

جدی خاطرنشان کرد: ما در قانون بودجه این موضوع را پیش بینی کرده بودیم و اقدام بانک مرکزی در این باره در مسیر اجرای قانون انجام شده است.

 

وی افزود: البته باید مراقب بود که بانک ها به خاطر این شفافیت و ساماندهی و مالیاتی که از این طریق اخذ می‌شود هزینه‌های خدمات خود به مردم را بالا نبرند.

 

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همانطور که گفتم اقدام بانک مرکزی در این باره در راستای اجرای قانون بوده و همه ما باید از آن حمایت و پشتیبانی کنیم.