شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قوه قضائیه#رئیس قوه قضائیه

حسین شریعتمداری: تحریف اظهارات رئیس قوه قضائیه اقدامی موذیانه بود

حسین شریعتمداری: تحریف اظهارات رئیس قوه قضائیه اقدامی موذیانه بود

مدیرمسئول روزنامه کیهان گفت: تحریف اظهارات رئیس قوه قضائیه اقدامی موذیانه بود.

به گزارش مشرق، در پی تحریف بخشی از یادداشت چهارشنبه حسین شریعتمداری در کیهان، در تماس با وی چگونگی آن را جویا شدیم.

مدیر مسئول روزنامه کیهان در پاسخ گفت: یادداشت روز کیهان چهارشنبه - ۲۷ مهرماه جاری - با عنوان "خنجر شمر گم نشود" در اعتراض به تحریف سخنان ریاست محترم قوه قضائیه و پاسخ به افراد و جریاناتی بود که به گونه‌ای موذیانه اصرار داشتند اظهارات ایشان درباره آمادگی برای گفت‌وگو با منتقدان را به آمادگی ایشان برای گفت‌وگو با آشوبگران و اغتشاشگران معنی کنند! در جای جای آن یادداشت آمده بود که جناب اژه‌ای در سخنان خود با صراحت بر تفکیک دو مقوله اعتراض از اغتشاش تاکید کرده‌اند و نیز با استناد به بخش دیگری از سخنان ایشان، توضیح داده شده بود که رئیس محترم قوه قضائیه اغتشاشگران اخیر را عوامل آمریکا و اسرائیل می‌دانند و نتیجه گرفته شده بود که اگرچه گفت‌وگو با منتقدان اقدام شایسته و بایسته‌ای است ولی بدیهی است که منظور رئیس محترم قوه قضائیه گفت‌وگو با اغتشاشگران نیست و نوشته بودیم "در کجای دنیا، آتش زدن اموال عمومی، بریدن گلوی مامور انتظامی، حمله به مساجد و حسینیه‌ها، سوزاندن قرآن، کشیدن چادر از سر زنان محجبه، قتل مردم کوچه و بازار، به آتش کشیدن ده‌ها آمبولانس حامل بیمار، دزدی اموال مردم و غارت فروشگاه‌ها و ... ده‌ها جنایت شرم‌آور دیگری از این دست، اعتراض نامیده می‌شود؟! آشوبگران اگر اهل مذاکره بودند که به این جنایات دست نمی‌زدند!..".

شریعتمداری گفت: یادداشت روز چهارشنبه کیهان برای مقابله با این تحریف موذیانه نوشته شده بود. برخی از کانال‌ها با وجود صراحت یادداشت و مستندات آن درباره منظور ریاست محترم قضائیه، تلاش کرده‌اند که انتقاد کیهان را خطاب به جناب ایشان معرفی کنند!

مدیر مسئول کیهان گفت: مستحکم‌ترین دلیل و نشانه بر خطا بودن این برداشت سوء، متن یادداشت و تقدیر و تمجیدهای بایسته و شایسته آن از ریاست محترم قوه قضائیه است.

وی در پایان  تاکید کرد: همچنان بر این باوریم که گفت‌وگو با اغتشاشگران قاتل و مزدور که خود به قتل انسان‌های بیگناه و مزدوری برای دشمنان اعتراف کرده‌اند، نمی‌تواند منظور ریاست محترم قوه قضائیه در اظهارات اخیر ایشان باشد و کسانی که دانسته و از روی عناد و یا ندانسته اظهارات حضرت ایشان را به گفت‌وگو با عوامل آشوب نسبت داده‌اند، فرق میان اغتشاش و اعتراض را نمی‌دانند.

منبع: فارس