شهر خبر

استقلال اسیر انگیزه آلومینیومی‌ها نشود/ ساپینتو با جان و دل کار می‌کند

استقلال اسیر انگیزه آلومینیومی‌ها نشود/ ساپینتو با جان و دل کار می‌کند

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره شرایط این تیم صحبت کرد.

شاهین خیری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره بازی آبی‌پوشان مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: استقلال مقابل ذوب‌آهن آنچنان دلچسب نبود و آن استقلال همیشگی را شاهد نبودیم. نمی‌خواهم بگویم استقلال ضعیف بود اما روند نشان می‌دهد یک بازی خوب است و یک بازی بد.

وی افزود: نمی‌دانم دلیل آن چیست. شاید اصلا بحث شناخت ترکیب نیست. شاید در برخی پست‌ها ضعف داریم. روزبه چشمی بازیکن بسیار خوبی است اما ریتم را از تیم می گیرد یا به طور مثال قایدی هنوز آن فرم خوب همیشگی را ندارد. واقعا بازی حردانی را دوست دارم اما حس می‌کنم از شرایط بازی دور شده و افت داشته است. نمی دانم مشکل در تمرینات است یا اصل ماجرا تاکتیکی و فنی است یا خیر. مهم ۳ امتیاز بود که کسب شد اما بازی دلچسب نبود و ذوب آهن هم تنها دفاع می‌کرد.

هافبک اسبق استقلال درباره انتقادات از عملکرد میانه میدان آبی‌ها گفت: استقلال در میانه میدان ضعف دارد. زبیر نیک نفس البته مصدوم بود که بازی نکرد اما ریتم بازی را بالا می‌برد. مهری هم بد کار نکرد. به طور کل اما نوسان زیادی در خط هافبک شاهد هستیم. بازیکنان استقلال روزی ۲۰ هستند و روزی ۹۰. این اتفاق خوبی نیست. بعضی اوقات می‌گویند روز بازیکن نیست. من هم قبول دارم اما این نوسان مشکل‌‌ساز است. سجاد شهباززاده می تواند به خط حمله کمک کند اما افت کرده و محمد محبی بعد از چند بازی خوب دچار چالش شده است.

خیری تصریح کرد: هنوز استقلال تیمی گنگ است. واقعا استقلال خوب بازی می‌کند اما یک بازی ناگهان دچار افت می‌شود. نوسان ممکن است وجود داشته باشد اما این نوسان خیلی زیاد است. از لحاظ سبک و شیوه بازی و بازیکنان پر افت و خیز اما علامت سوال در ذهنم شکل گرفته است.

پیشکسوت آبی‌پوشان درباره بازی مقابل آلومینیوم گفت: این بازی هم برای استقلال مهم است. آن‌ها بازی قبل را برنده شده‌اند و انگیزه خاص خود را دارند و قطعا بازیکنان‌شان به دنبال درخشش هستند. استقلال در تهران البته دست و بالش باز است و می‌تواند برنده شود. امیدوارم استقلال خوب بازی کند و امتیاز بگیرد.

505

خیری در پایان گفت: بدترین حالت ممکن این است که تیم بد بازی کند و ببازد. به طور مثال ممکن بود ذوب‌آهن مقابل استقلال برنده شود اما بحث من این است استقلال بازی‌های زیبایی خود را ادامه دهد و نوسان نداشته باشد. حس من این است ساپینتو با دل و جان کار می‌کند و انصافا باید به این نکته اشاره کرد. استقلال نسبت به فصل قبل ضعیف‌تر نشده اما هنوز هم برای قضاوت سرمربی زود است.

خبرنگار: علی رضایی

انتهای پیام