شهر خبر

وصیت نامه شهید فلسطینی که بلای جان صهیونیست ها شد

وصیت نامه شهید فلسطینی که بلای جان صهیونیست ها شد

شهید «عدی التمیمی» عامل عملیات ضد صهیونیستی اردوگاه شعفاط حتی پس از شهادتش هم دست از سر صهیونیست ها بر نمی دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از منابع فلسطینی، «شهید عدی التمیمی» عامل عملیات ضد صهیونیستی اردوگاه شعفاط که در واپسین روزهای حیاتش به کابوسی برای رژیم صهیونیستی تبدیل شده بود و با شهادتش، باور موقتی بودن و زوال این رژیم را تقویت کرد، اکنون پس از شهادتش هم دست از سر صهیونیست‌ها بر نمی‌دارد و وصیت نامه او بار دیگر لرزه به اندام آنها انداخته است.

بر اساس گزارش منابع فلسطینی، در وصیت نامه دست نویسی که شهید التمیمی پس از انجام عملیات اردوگاه شعفاط نوشته آمده است: من عدی التمیمی ساکن اردوگاه شهدای شعفاط هستم. عملیات من در ایست بازرسی شعفاط قطره‌ای از دریای خروشان مبارزه (ملت فلسطین) بود. من می دانم که دیر یا زود شهید خواهم شد و همچنین می دانم که با این عملیات فلسطین را آزاد نکردم. اما این عملیات را در حالی که هدف واضحی پیش روی خود ترسیم کرده بودم، انجام دادم. آن هدف این است که عملیات من صدها جوان را تشویق می‌کند تا پس از من اسلحه به دست بگیرند.

گفتنی است عدی التمیمی شامگاه چهارشنبه پس از اجرای دومین عملیات تیراندازی خود در نزدیکی شهرک «معالیه آدومیم» در قدس اشغالی، به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

این شهید فلسطینی اخیراً در عملیات تیراندازی در نزدیکی اردوگاه شعفاط در قدس اشغالی، یک صهیونیست را به هلاکت رسانده و سه نفر دیگر را زخمی کرده بود. منابع فلسطینی تصاویری از لحظه شهادت عدی التمیمی منتشر کرده‌اند که بیانگر مقاومت وی در برابر صهیونیست‌ها تا آخرین لحظات عمرش است.