شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سپاهان#فولاد

از پیروزی پرگل سپاهان تا ثبت نخستین شکست برای فولاد

از پیروزی پرگل سپاهان تا ثبت نخستین شکست برای فولاد

هفته دهم لیگ برتر فوتبال از امروز آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، هفته دهم لیگ برتر فوتبال امروز آغاز شد که در یکی از دیدارهای امروز تیم فولاد خوزستان برابر نساجی مازندران با نتیجه دو بر یک شکست خورد تا اولین باخت خود را در این فصل محتمل شود. در این بازی که از ساعت ۱۵ در ورزشگاه وطنی و به میزبانی نساجی آغاز شد، حامد شیری (پنالتی - ۴۰) و کریم اسلامی (۷۱) برای نساجی و علی قربانی (۴۲) برای فولاد گلزنی کردند.

با این نتیجه نساجی دومین برد متوالی خود را در این فصل تجربه کرد و در چهارمین بازی بدون شکست از زمین خارج شد. شاگردان حمید مطهری در نساجی با برد مقابل فولاد ۱۷ امتیازی شدند و موقتاً به رده چهارم جدول رسیدند. فولاد هم که تنها تیم بدون شکست این فصل تا اینجای کار بود، ضمن تجربه اولین باخت خود ۱۲ امتیازی باقی ماند.

تیم فوتبال سپاهان در هفته دهم لیگ برتر امروز میزبان تیم تراکتور تبریز بود که این بازی با نتیجه ۴ بر ۲‌‬ به سود سپاهان ‌‬به پایان رسید. در این مسابقه که از ساعت ۱۵ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان آغاز شد، عیسی مرادی (۷ و ۳۹)، رامین رضاییان (۲۶) و شهریار مغانلو (۸۳) برای سپاهان و کاوه رضایی (۵۵) و محمد کریمی (گل به خودی ۰ ۷۴) برای تراکتور گلزنی کردند.

در نیمه اول این مسابقه محمدرضا اخباری دروازه بان تراکتور با دریافت کارت قرمز در دقیقه ۲۱ اخراج شد. این اتفاق باعث شد تا قربان بردیف سرمربی تراکتور صفا هادی را از زمین خارج و به جای اخباری، رضا کاخ ساز را به درون دروازه بفرستد. این نیمه با برتری سه بر صفر سپاهان تمام شد اما در نیمه دوم تراکتور با وجود ۱۰ نفره بودن، زهردارتر نشان داد و با حضور کاوه رضایی در زمین، تا آستانه رقم زدن یک معجزه پیش رفت.

در این نیمه ابتدا کاوه رضایی در دقیقه ۵۵ گل نخست را برای تراکتور به ثمر رساند و در ادامه دروازه سپاهان توسط محمد کریمی (گل به خودی) در دقیقه ۷۴ باز شد. در حالی که تراکتور برای به ثمر رساندن گل تساوی در تلاش بود، شهریار مغانلو در دقیقه ۸۳ با یک ضربه سر گل چهارم سپاهان را به ثمر رساند تا تلاش تراکتوری‌ها برای کامبک ناتمام بماند. سپاهان با این برد، ۱۹ امتیازی شد تا با یک بازی و امتیاز بیشتر نسبت به پرسپولیس به صدر جدول برود. تراکتور هم ۱۴ امتیازی باقی ماند.

انتهای پیام