شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#فیلم کوتاه#فیلم کوتاه تهران

آمار آرای مردمی بخش داستانی جشنواره ۳۹ فیلم کوتاه تهران

آمار آرای مردمی بخش داستانی جشنواره 39 فیلم کوتاه تهران

آمار اعلامی تعرفه‌های مصرفی تماشاگران برای فیلم های داستانی در روز اول سی و نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران حاکی از استقبال خوب آن است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران روز گذشته چهارشنبه ۲۷ مهر آغاز به کار کرد.

 نمایش فیلم‌های داستانی مسابقه سینمای ایران این جشنواره طبق برنامه در نخستین روز با 38 اثر میزبان مخاطبان خود بود.

بر اساس این برنامه اکران فیلم‌های بخش مسابقه سینمای ایران در سالن ۹ با فیلم‌های داستانی آغاز شد که در این بخش «او لبخند نمی‌زند» به کارگردانی زردشت افشاری بهبهانی‌زاده، «پرویز» به کارگردانی پیمان فخرایی، «با همراهی سارا» به کارگردانی ایمان فراهانی و «اسماء» به کارگردانی مصطفی آقامحمدلو و فرهاد حاجی‌عباسی روی پرده رفت.

در سالن ۱۰ هم از بخش مسابقه سینمای ایران فیلم‌های «کرم ابریشم» به کارگردانی امیر هنرمند، «نجان» به کارگردانی محمدمهدی باقری، «آماتور» به کارگردانی حامد اصلانی، «رنگارنگ» به کارگردانی محمدرضا مرادی، «دوباره سکوت» به کارگردانی سیدمحمدرضا کمال علوی به نمایش گذاشته شد.

در بخش عصرگاهی سالن ۹ نیز فیلم‌های «قهوه‌خانه عاشیق‌ها» به کارگردانی رضا جمالی، «جابجایی» به کارگردانی سیاوش بهادری‌راد، «دندان درخت» ساخته علی پاک‌نیا، «لیدی» به کارگردان فردین انصاری و «فلس» به کارگردانی هومن نادری اکران شد.

در ادامه نمایش فیلم‌های بخش مسابقه سینمای ایران در سالن شماره ۱۰ در بخش عصرگاهی آن «یک تن» به کارگردانی پویان مکری، «غیرموجه» به کارگردانی محمدرضا خاوری، «نارس» به کارگردانی نوا نعمتی، «وقفه» به کارگردانی مانا پاک‌سرشت و «۳:۳۳» به کارگردانی آزاد صادقی روی پرده می‌رود و در سالن ۹ از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ فیلم‌های «نحسی» به کارگردانی پارسا امیری‌زاد، «جناکات» به کارگردانی عطا مجابی، «چله سیاه» به کارگردانی محمد خاکساری، «دریچه» به کارگردانی مسعود حاتمی و «پودر» به کارگردانی تایماز رضوانی اکران شد.

 سالن ۱۰ در ادامه برنامه‌های نخستین روز جشنواره با فیلم‌های «تکه‌ای از تو» به کارگردانی هادی نوری، «مریضخانه مرکزی» به کارگردانی سیدوحید حسینی نامی و نوید نامی، «نوشابه مشکی» به کارگردانی محمد پایدار، «هرس» به کارگردانی محمد همتی، «نگران من نباش» به کارگردانی امین خجسته میزبان علاقه‌مندان بود.

همچنین در ادامه برنامه‌های این روز سالن ۹ با فیلم‌های «پذیرایی سیمین» به کارگردانی علی بنائیان، «قضاوت» به کارگردانی آریا گازر، «برنو» به کارگردانی محمد ثریا، «اندروا» به کارگردانی امیر پذیرفته و «صلح خونین» به کارگردانی زهیر موسوی میزبان مخاطبان خود بود و در سالن ۱۰ نیز فیلم‌های«رو به شب» به کارگردانی سعید کشاورز، «پارادوپینگ» به کارگردانی محمدرضا حسنی‌رنجبر، «یه‌چوم یه‌لنگ» به کارگردانی یاسر برزگر و «شیهه» به کارگردانی پویا سعیدی به نمایش گذاشته شد.

بر اساس آمار اعلامی روابط عمومی این جشنواره بیش از ۱۰۰۰تعرفه آرای تماشاگران برای فیلم های داستانی در روز اول سی و نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران مصرف شد که خبر از استقبال خوب این رویداد فرهنگی و هنری دارد.

انتهای پیام