شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمریکا#فتنه#اخیر#نوزادی#مرده#روی#دست#آمریکا#گذاشته#است
فتنه اخیر نوزادی مرده روی دست آمریکا گذاشته است

حسین سلامی، فرمانده کل سپاه:

فتنه اخیر نوزادی مرده روی دست آمریکا گذاشته است

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: فتنه لحظات احتضار خود را طی می‌کند و این فتنه نوزادی مرده روی دست آمریکا گذاشته است.

اعتمادآنلاین|

فرمانده کل سپاه پاسداران با حضور در جمع حوزویان به تحلیل اعتراضات مردم ایران در این روزها پرداخت و آن را به نوزادی مرده و مانده بر دست آمریکا تشبیه کرد.

به گزارش دنیای اقتصاد، سردار حسین سلامی در این جمع صحبت‌های مهمی انجام داده است که در ادامه مهم‌ترین بخش‌های آن را می‌خوانید:

*دشمن با تحریم به دنبال تحقیر و متوقف کردن و فقیر شدن ایران بود و هدف نهایی آنان، تسلیم ملت ایران در برابر آنان بوده است.

*دشمن با نگاه مادی نمی‌توانست ماهیت و حقیقت قدرت انقلاب و نظام اسلامی که بر گرفته از راه الهی بود و امام امت این مسیر را نشان داد بشناسد.

*دشمن می‌خواست جهان اسلام را نوسازی کند و عالم اسلام را از صحنه جغرافیای سیاسی دنیا حذف کند، از این رو به جنگ با خدا و رسول الله آمد.

*آمریکا امروز زخم خورده و ناتوان، بی هیج تأثیر و قدرت سیاسی نظاره گر حوادث است.

*دشمن امروز با فقر تصویر از صحنه‌های اعتراض مواجه است و به دنبال این است که جوانی را فریب دهد و او با آتش زدن چند سطل زباله در خیابان این تصویر را به عنوان افتخاری به نمایش گذارد.

*فتنه لحظات احتضار خود را طی می‌کند و این فتنه نوزادی مرده روی دست آمریکا گذاشته است.

*در ابتدای فتنه اخیر، آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها مداخله آشکاری نداشتند اما به مرور که شعله‌های فتنه خوابید آمریکایی‌ها، آلمانی‌ها، فرانسوی‌ها، انگلیسی‌ها و سعودی‌ها مستیم وارد عمل شدند و می‌خواستند به فتنه تنفس مصنوعی دهند.

*مردم ایران بسیار زیبا مکر دشمن را متوجه شدند و سنت الهی نیز جاری شد و ملت دوباره نشان داد که اسیر امواج شیطانی دشمنان نمی‌شود.

*آمریکا امروز می‌گوید که می‌خواهد از فتنه حمایت کند، در حالی که سال‌هاست با اعمال تحریم به جنگ ملت آمده است.

*آمریکا اجازه نمی‌دهد دارو به بیماران ما برسد و آنان تلاش می‌کردند تا دانشگاه‌ها تعطیل شود که این امر به منزله توقف شتاب علمی کشور است که رهبر معظم انقلاب به این بدان اشاره کردند.

*جوانان باید بدانند که چه کسی می‌خواهد معصومیت را از چهره دختران این سرزمین بگیرد و بانوان سرزمین ما را از عفت و حیای همیشگی خود دور کند.

*دشمنان موقعیتی در میان ملت ایران ندارند و ملت ایران زمان شناس و اصحاب اربعینی هستند و زنان این سرزمین از فاطمه زهرا (س) و فاطمه معصومه (س) الگو می‌گیرند.

*زنان این ملت صاحب شرف هستند و تربیت کنندگان شهدایی هستند که از برق شمشیر دشمنان در هشت سال دفاع مقدس نهراسیدند.

*به دشمنان هشدار می‌دهیم از دخالت در امور داخلی کشور اجتناب کنند و گرنه به آنان برخورد می‌شود.

*آل سعود باید به قصرهای شیشه‌ای خود پناه ببرد و نباید روی اعصاب ملت ایران راه بروند چرا که آل سعود بسیار آسیب پذیر است و امروز به رژیم صهیونیستی که در حال اضمحلال است تکیه کردند.