شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ارتش
باید در ارتش تهدیدها را از بین برد و یا خنثی کرد

امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران:

باید در ارتش تهدیدها را از بین برد و یا خنثی کرد

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: واقعیت اشراف آن است که در هر رده باید نقاط قوت را گسترش و نقاط ضعف را برطرف کرد.

اعتمادآنلاین|

امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین تجلیل از فرماندهان، نیروها و معاونت‌های برتر ارتش در دوازدهمین جشنواره مالک اشتر ارتش گفت:ارتش جمهوری اسلامی ایران به خواست خداوند بزرگ به دلیل متغیرها و ویژگی هایی که در آن وجود دارد بهترین سرمایه های انسانی را در اختیار دارد.

به گزارش تسنیم، فرمانده کل ارتش در ادامه تاکید کرد: باید در تربیت نیروی انسانی به تفاوت میان نسل ها توجه شود. ارتش سازمانی است که همه نسل‌ها، از دهه 40 تا 80 در آن حضور دارند و همه در کنار هم کار می‌کنند و همین ویژگی، موفقیت‌های بزرگی را برای این سازمان بوجود آورده است.

سرلشکر موسوی در ادامه در خصوص اهمیت اشراف فرماندهی گفت: واقعیت اشراف آن است که در هر رده، فرماندهی به صورت برخط به همه واقعیت‌های یگان اعم از نقاط قوت، نقاط ضعف، فرصت ها و تهدیدها اشراف داشته باشد و سعی کند نقاط قوت را گسترش و نقاط ضعف را برطرف سازد و از حداکثر فرصت‌هایی که وجود دارد برای رشد سازمان استفاده کرده و تهدیدها را با استفاده از فرصت‌ها و قوت‌ها یا از بین ببرد و خنثی کند و یا تا جایی که می‌تواند به حداقل ممکن تقلیل دهد.