شهر خبر

برگزاری ۴۰ نمایشگاه تا پایان سال در شهر آفتاب/ ۷۰ سرمایه گذار آماده توسعه خدمات

برگزاری ۴۰ نمایشگاه تا پایان سال در شهر آفتاب/ ۷۰ سرمایه گذار آماده توسعه خدمات

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب با اشاره به برگزاری ۱۲ نمایشگاه در این شهر تاکنون گفت: قرار است که ۲۸ نمایشگاه دیگر در شهر آفتاب برگزار شود.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، عباس تقدسی نژاد مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب در نشست خبری هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل، عنران و خدمات شهری، شهر هوشمند، مدیریت جامع شهری، ماشین آلات و صنایع وابسته اظهار داشت:

تاکنون و در دوره مدیریتی من ۱۲ نمایشگاه داخلی و بین المللی در شهر آفتاب برگزار شده است.

وی افزود: از سال ۹۴ هزینه زیادی برای ساخت این نمایشگاه شد ولی سال ۹۵ افتتاح شد؛ با بهره برداری زودهنگام نمایشگاه کتاب در شهر افتاب و اب گرفتگی ایجاد شده در غرفه ها ذهنیت خاصی در مردم ایجاد کرد ولی بعد از آن و در دوره شورای شهر ششم و شهرداری تهران در دوره جدید عزم جدی برای بهره برداری کامل از آن شروع شد و بخشی از اهداف تعیین شده تحقق پیدا کرد.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب تصریح کرد: تا پایان سال قرار است ۲۸ نمایشگاه دیگر در شهر آفتاب برگزار شود و با ۱۲ نمایشگاه برگزار شده در شهر آفتاب این رقم به ۴۰ نمایشگاه می رسد.

تقدسی نژاد گفت: نمایشگاه خودرو در شهر آفتاب ۲۰۰ هزار بازدید کننده داشت؛ حضور این تعداد در نمایشگاه شهر آفتاب نارضایتی مردم از دور بودن مسیر رد شده و مردم راضی بوده و این امر در نظرسنجی ها مشخص شد. 

وی خاطرنشان کرد: مسئولان برگزاری نمایشگاه کاشی و سرامیک در شهر آفتاب اعلام کردند که برای برگزاری نمایشگاه در سئول تحت فشار بودند ولی تعداد بالای حضور مردم و رضایت آنان باعث شد که آنها بلافاصله بعد از پایان نمایشگاه فعلی قرارداد سال آینده را منعقد کنند.

 

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب اظهار داشت: بخشی از ظرفیت بالای نمایشگاه شهر آفتاب شامل ۴۰ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی و همجواری با ۲ ایستگاه متروی حرم امام و شاهد و ۲ فرودگاه امام و مهرآباد و فضای بسیار زیاد پارکینگ خودرو است که نادیده گرفتن این امکانات و اصرار بر برگزاری نمایشگاه در سئول اجحاف در حق تهرانی هاست.

وی افزود: ۷۰ سرمایه گذار در شهر آفتاب آماده سرمایه گذاری و توسعه خدمات و امکانات در این نمایشگاه هستند ولی باید یک تصمیم حاکمیتی برای برگزاری همه نمایشگاه ها در شهر آفتاب گرفته شود.

 

تقدسی نژاد خاطرنشان کرد: همه ظرفیت های موجود در سالجاری برای برگزاری نمایشگاه ها در شهر آفتاب پر شده است؛ اولین نمایشگاه بین المللی در ایران هستیم که تقویم ۵ ساله برای برگزاری نمایشگاه های مختلف داریم.

انتهای پیام