شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#وزیر ورزش#پرسپولیس#جدید

آخرین خبر از تغییر و تحول در باشگاه پرسپولیس/ اظهارات جدید وزیر ورزش و روشن شدن تکلیف درویش

با توجه به اظهارات وزیر ورزش و جوانان به نظر می‌رسد برنامه‌ای برای تغییرات مدیریتی در پرسپولیس وجود ندارد.

آخرین خبر از تغییر و تحول در باشگاه پرسپولیس/ اظهارات جدید وزیر ورزش و روشن شدن تکلیف درویش

بعد از تغییرات ناگهانی در مدیریت باشگاه استقلال، شایعاتی درباره تغییرات در مدیریت باشگاه پرسپولیس هم مطرح و عنوان شد که رضا درویش هم جای خود را به مدیر جدیدی خواهد داد اما بررسی صحبت‌های وزیر ورزش نشان می‌دهد، فعلا برنامه‌ای  برای تغییرات در پرسپولیس وجود ندارد.

حمید سجادی در آخرین نشست خبری خود در پاسخ به سوالی درباره احتمال ایجاد تغییرات در مدیریت پرسپولیس گفت: در مورد پرسپولیس هیات‌مدیره این باشگاه موضوعی را به وزارت ورزش ارائه نکرده است.

بررسی‌ها در این زمینه نشان می‌دهد هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس در آخرین جلسه خود که با حضور یحیی گل‌محمدی برگزار شد، به بررسی برنامه‌های تیم و مسائل اقصادی باشگاه پرداخته و از رضا درویش به عنوان مدیرعامل خواسته تا هرچه زوتر مشکلات مربوط به درآمدهای باشگاه  را حل کند و پرسپولیس را به آمد پایدار برساند.

باشگاه پرسپولیس با یک شرکت به عنوان کارگزار طرف قرارداد است و در فصل جدید تمایلی به همکاری با این شرکت ندارد اما با وجود گذشت ۱۰ هفته از لیگ، هنوز این قرارداد تعیین تکلیف نشده است. از آن‌جایی که این قرارداد کماکان پابرجا است، تا زمانی که پرسپولیس آن را اقاله و یا فسخ نکند، امکان امضای قرارداد با شرکت دیگری برای اسپانسری و یا کارگزاری را ندارد. به نظر می‌رسد خواسته هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس از درویش هم به همین موضوع مربوط باشد. یعنی هرچه زودتر قرارداد پرسپولیس با کارگزارش تعیین تکلیف شود تا این باشگاه بتواند با اسپانسر و یا کارگزار دیگری قرارداد امضا کند.