شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#استقلال#ملوان#مصاف

۱۱ بازیکن احتمالی پرسپولیس برابر ملوان

۱۱ بازیکن احتمالی پرسپولیس برابر ملوان

پرسپولیس امروز در حالی به مصاف ملوان می رود که استقلال را تعقیب خود می‌بیند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شاگردان یحیی گل محمدی که با ۱۸ امتیاز در صدر جدول قرار دارند برای ایجاد فاصله با رقیب خود چاره ای به جز پیروزی برابر ملوان بندر انزلی ندارند. تیمی که هدایت آن را مازیار زارع هافبک سابق سرخ‌ها بر عهده دارد.

اما پیش بینی می‌شود ترکیب پرسپولیس در بازی امروز چندان دچار تغییر نشود. به این ترتیب مطابق معمول علیرضا بیرانوند علی رغم مصدومیتی که دارد امروز درون دروازه سرخ‌ها قرار خواهد گرفت.

در خط دفاعی همچنان زوج پورعلیگنجی و گولسیانی به میدان خواهند رفت و در جناحین هم وحید امیری و اسماعیلی فر حضور خواهند داشت. باید منتظر ماند و دید اسماعیلی فر در این بازی می‌تواند کیفیت سابق خود را به نمایش بگذارد یا نه. او اخیرا با انتقاداتی مواجه شده است.

اما در خط میانی کمال کامیابی نیا با بازوبند کاپیتانی به میدان خواهد رفت و در کنار او سینا اسدبیگی حضور خواهد داشت. جلوتر از دو هافبک دفاعی پرسپولیس سروش رفیعی بازی خواهد کرد.

سعید صادقی و مهدی ترابی هم به عنوان دو وینگر تهاجمی سرخ‌ها راهی میدان خواهند شد تا لوکادیا تنها مهاجم تیم یحیی در این بازی باشد.

البته شیخ دیاباته هم با رسیدن به آمادگی کامل شرایط حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس را دارد و احتمالا یحیی گل محمدی در بازی امرور این مهاجم را زودتر به میدان خواهد فرستاد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

بیرانوند، پورعلیگنجی، گولسیانی، اسماعیلی فر، امیری، کامیابی نیا، اسدبیگی، رفیعی، ترابی، صادقی، لوکادیا

۲۵۱۲۵۴