شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جام جهانی#مسی#برزیل#لیونل مسی#قطر#فرانسه

۲ تیم مدعی قهرمانی جام جهانی از نظر مسی

مسی کدام تیم ها را مدعیان قهرمانی جام جهانی می داند؟

لیونل مسی اعتقاد دارد فرانسه و برزیل دو مدعی اصلی قهرمانی در جام جهانی قطر هستند.

به گزارش مشرق، لیونل مسی کاپیتان آرژانتین معتقد است که فرانسه و برزیل به دلیل اینکه بازیکنان‌شان مدت طولانی کنار هم بازی کرده اند، شانس‌های اصلی قهرمانی در جام‌جهانی قطر هستند.

ایرنا نوشت: هواداران فوتبال شمارش معکوس را برای آغاز جام‌جهانی آغاز کرده‌اند و کمتر از ۳۵ روز دیگر همه نگاه‌ها به دوحه خواهد بود.

لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی فوتبال دنیا درباره مدعیان جام‌جهانی ۲۰۲۲ به DIRECTV Sports گفت: برزیل، آلمان، فرانسه، انگلیس و اسپانیا همیشه به عنوان مدعیان قهرمانی شناخته می‌شوند، ما همیشه می گوییم همان تیم‌های بزرگ اما اگر مجبور باشم انتخاب کنم، برزیل و فرانسه دو نامزد بزرگ برای قهرمانی در جام‌جهانی هستند.

مسی در ادامه درباره دلایلش برای انتخاب برزیل و فرانسه، خاطرنشان کرد: آنها برای مدت طولانی گروه (بازیکنان) یکسانی دارند و خوب کار می‌کنند. فرانسه، جدا از آخرین یورو که حذف شد و و عملکرد بدی داشت، بازیکنان تاثیرگذاری دارد. آنها ایده روشنی دارند و مربی‌شان یعنی دیدیه دشان سال‌هاست که با آنها کار می‌کند. برزیل در زمان تیته هم کمی به فرانسه شباهت دارد.

مسی در این مصاحبه از آرژانتین را که در ۳۵ بازی اخیر شکست نخورده، به عنوان یک مدعی نام نبرده است، هر چند شاگردان لیونل اسکالونی سال گذشته با شکست برزیل در فینال، قهرمان کوپا آمریکا شدند.

منبع: ایرنا