شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#ملوان

قرار نیست پرسپولیس همیشه زیبا بازی کند/ سرخ‌پوشان می‌توانند مقابل ملوان پیروز شوند

قرار نیست پرسپولیس همیشه زیبا بازی کند/ سرخ‌پوشان می‌توانند مقابل ملوان پیروز شوند

مهاجم پیشین پرسپولیس گفت: تیم پرسپولیس در جدال برابر ملوان می‌تواند به پیروزی برسد.

لیث نوبری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در مورد وضعیت فعلی تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه دیدار با ملوان اظهار داشت: در روزهای اخیر صحبت ها و انتقادات زیادی در مورد عملکرد پرسپولیس به گوش می رسد که به نظر بنده این انتقادها به تیم وارد نیست. پرسپولیس برابر مس رفسنجان توانست به هدف اصلی خود برسد و سه امتیاز را بگیرد و برد مهمی را به دست آورد. اینکه برخی از کارشناسان به ترکیب و شیوه بازی پرسپولیس انتقاداتی وارد می کنند، نمی‌تواند ملاکی برای کار و برنامه های کادر فنی تیم باشد. درست است انتظارات زیاد است اما قرار نیست تیم پرسپولیس همیشه زیبا بازی کند.

وی در ادامه افزود: همه تیم ها قبل از هر بازی بر اساس شرایط، ترکیب و سیستم لازم را برای حضور در زمین انتخاب می کنند و پرسپولیس نیز از این قضیه مستثنی نیست. درست است شاید پرسپولیس برابر مس بازی چندان زیبایی را ارائه نکرد اما برد مهمی را به دست آورد که منجر به تداوم صدرنشینی قرمزپوشان شد.

پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد: در بعضی از بازی ها شرایط ایجاب می کند که تیم ها به جای زیبا بازی کردن به فکر کسب نتیجه باشند. شما ببینید در فینال آسیا بین پرسپولیس و کاشیما، پرسپولیس توانست نمایش خوبی را از خود ارائه دهد ولی در نهایت بازنده بازی شد. بعضی وقت ها کسب امتیاز و پیروزی به بازی زیبا ارجحیت دارد. پرسپولیس مقابل مس با استفاده از تک موقعیت خود برد مهمی را به دست آورد و این موضوع ارزشمندترین مساله برای پرسپولیس بود.

لیث نوبری در مورد بازی امروز سرخ‌پوشان برابر ملوان انزلی به خبرنگار برنا گفت: ملوان از تیم های خوب و ریشه دار فوتبال ایران محسوب می شود که همیشه مقابل تیم های بزرگ نمایش خوبی را از خود ارائه داده است. این تیم پس از چند فصل دوری به لیگ برتر بازگشته و با وجود پتانسیل بالایی که دارد در انتهای جدول حاضر است ولی این مسئله باعث هم نمی‌شود که فکر کنیم پرسپولیس بازی آسانی را پیش روی دارد. چه ملوان چه تیم های دیگر همیشه دوست دارند مقابل پرسپولیس بهترین نمایش خود را ارائه دهند. با این وجود به این بازی و نتیجه‌اش خوشبین هستم و پیش بینی می کنم پرسپولیس بتواند با برد برابر ملوان صدرنشینی خود را در لیگ برتر تداوم ببخشد.

وی عملکرد پرسپولیس در فاز تهاجمی را مثبت ارزیابی کرد و افزود: خیلی خوشحالم که پرسپولیس در حال حاضر مهاجمان خوب و حرفه‌ای را دارد؛ مهاجمی مثل لوکادیا می‌تواند از یک شانس 20 درصدی مقابل دروازه یک موقعیت صددرصد ایجاد کند که این مسئله برای پرسپولیس و یورگن خیلی با ارزش است. ضمن اینکه با اضافه شدن دیاباته قدرت تهاجمی تیم افزایش پیدا می کند و فکر می کنم در آینده نیز هیچ خط دفاعی نتواند برابر خط آتش پرسپولیس دوام بیاورد.

5124610

نوبری گفت: پرسپولیس همواره برای کسب بهترین نتایج و شاد کردن دل هواداران در بازی ها حضور پیدا می‌کند. بر این باور هستم که این روند در فصل جدید تکرار خواهد شد و پرسپولیس می‌تواند در پایان فصل با بهترین کسب نتایج عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

خبرنگار: سمیه قدیری 

انتهای پیام