شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#نساجی#مازندران

حمید مطهری:

قدم‌های محکم‌ نساجی در راه/فوتبال ایران نساجی را باور کرد

قدم‌های محکم‌ نساجی در راه/فوتبال ایران نساجی را باور کرد

قائمشهر- سرمربی تیم نساجی مازندران گفت:بازیکنان تیمش به معنای واقعی یک تیم هستند و تاکنون بچه‌ها قدم‌های ابتدایی را برداشته اند و قدم‌های محکم‌تراین تیم در راه است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید مطهری شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش نساجی مازندران برابر فولاد خوزستان افزود: خوشبختانه اکنون بازیکنان تیم نساجی به معنای واقعی یک تیم هستند و در مسیر درستی قرار داریم و این برای من خیلی مهم است.

وی ادامه داد، باید اعلام کنم که یکدلی و خودباوری رمز موفقیت نساجی است، هرچند که ما هنوز از خودمان طلب‌کار هستیم و باید تیم خیلی بهتری شویم. بازی نساجی وفولاد فیزیکی و تاکتیکی است.

سرمربی تیم نساجی مازندران دربخش دیگری درخصوص بازی مهم روز پنجشنبه تیمش برابر تیم فولاد خوزستان در ورزشگاه وطنی قائمشهر گفت: قطعاً بازی هر دو تیم فیزیکی و تاکتیکی است وبا برنامه ریزی که برای این مسابقه وآنالیزی که از تیم خوب فولاد کردیم، با شناخت خیلی خوبی برابر این تیم قرار خواهیم گرفت.

مطهری ادامه داد: فولاد تیم با برنامه، قابل احترام و واقعاً ساختار مناسبی دارد و به معنای واقعی یک باشگاه است.

فوتبال ایران نساجی را باور کرد

وی با بیان اینکه ما هم نساجی، تیم بزرگی هستیم و فکر می‌کنم فوتبال ایران نساجی را خیلی وقت است باور کرده است، تصریح کرد: همیشه گفته‌ام که در تیم ما، کار تیمی حرف اول را می‌زند و این باعث خوشبختی مربی مانند من است که بالای سر این تیم هستم.

سرمربی تیم نساجی مازندران ادامه داد: ازاینکه می‌بینیم بازیکنانم متحدانه کارشان را انجام می‌دهند و همه در اختیار تیم هستند. امیدوارم فردا یک بازی فوق العاده خوب و تاکتیکی را ارائه بدهیم و نتیجه خیلی خوبی بگیریم.

شرایط ایجاب می‌کند، نتیجه گرا باشید

مطهری همچنین دربخش دیگری درخصوص نتایج این تیم در ۹ بازی گذشته این تیم درلیگ گفت: همیشه هدف من این بوده که در ابتدا یک فوتبال خوب، رو به جلو و قابل احترامی ارائه دهم.

وی افزود: هرچند روزهایی و شرایط تاکتیکی ایجاب می‌کند که برای مسابقه نتیجه‌گرا بازی کنید. این دو مورد همیشه کنار هم است. من سعی کرده‌ام که تیممان هم نتایج خوبی بگیرد و هم فوتبال قابل قبولی ارائه دهیم.

وی یادآورشد، خوشبختانه اکنون درجایگاهی وشخصیت تیمی هستیم که خیلی فوتبال نساجی را تحسین کرده‌اند، اما من می‌گویم ما هنوز از خودمان طلب‌کار هستیم و باید تیم خیلی بهتری شویم.

دیدار تیم‌های نساجی مازندران و فولاد خوزستان در چارچوب هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۷:۳۰ عصر پنجشنبه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار می‌شود.

تا پایان هفته نهم این رقابتها تیم نساجی مازندران با کسب ۱۳ امتیاز در رده ششم وفولاد خوزستان هم با ۱۲ امتیاز در رده هفتم قرار دارد.