شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ورزشکاران#شعبانی#بهار:#آینده#تعلق#دارد

شعبانی بهار: آینده به ورزشکاران تعلق دارد

شعبانی بهار: آینده به ورزشکاران تعلق دارد

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان تاکید کرد: شما ورزشکاران امید این رشته هستید و آینده به شما تعلق دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا، شعبانی بهار در مراسم اختتامیه مسابقات تیراندازی با کمان سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور از استان تهران و علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان و همکارانش به پاس میزبانی ده رشته ورزشی در این استان قدردانی کرد و ادامه داد: ان‌شاءالله اگر در سال آینده هم این المپیاد که برای ورزش یک نعمت است، برگزار شد، استان تهران مجدداً میزبانی رشته تیر و کمان را داشته باشد. میزبانی‌های شایسته استان تهران در این دوره المپیاد استعدادهای برتر حاصل مدیریت جهادی "علی جوادی" و زحمات شبانه‌روزی است که ایشان و همکاران شان متحمل می‌شوند.

وی از رؤسای هیأت‌های استانی و مربیان زحمت‌کش 27 استان حاضر در این رقابت‌ها تشکر کرد و گفت: اگر هدایت و رهنمودهای شما مربیان نبود، موفقیتی حاصل نمی‌شد و این اتفاق زیبا حاصل دسترنج شماست و زحمتی که شما برای تربیت نسل جوان و آینده‌ساز متحمل می‌شوید.

شعبانی بهار ادامه داد: شما ورزشکاران امید این رشته هستید و آینده این رشته به شما تعلق دارد و در آینده از بین شما قهرمانان خوبی در تیم‌های ملی خواهیم داشت.

وی همچنین از همکاران خود در فدراسیون تیراندازی با کمان تشکر کرد و این حضور باشکوه را به همه تیم‌ها -چه آن‌ها که مقام آورده‌ام و چه آن‌ها که مقام نیاورده‌اند- تبریک گفت و تاکید نمود: یادتان باشد این المپیاد استعدادیابی است و اگرچه کسب مقام برای شما مهم است، اما برای ما حضور شما مهم‌تر است.

رئیس فدراسیون در پایان از مربیان استعدادیاب که در این دوره مکلف به استعدادیابی بودند درخواست کرد که ورزشکاران مستعدی را که شناسایی کرده، معرفی کنند تا ان‌شاءالله در آینده از وجود آنان در رده‌ نوجوانان تیم های‌ ملی استفاده شود.

انتهای پیام