شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#مجلس#مردم ایران

عنابستانی در تذکر شفاهی:

تلاش دشمنان برای سست کردن پایه‌های انقلاب به جایی نمی‌رسد

تلاش دشمنان برای سست کردن پایه‌های انقلاب به جایی نمی‌رسد

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان بدانند که تلاش آنان برای سست کردن پایه‌های انقلاب راه به جایی نمی‌برد و مردم ایران پای انقلاب ایستاده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر عنابستانی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲۷ مهرماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار داشت: جوانان ما بهترین جوانان دنیا هستند و اعتراض آنها روی چشم ما و مسئولان نظام قرار دارد و اعتراض آنها را می‌شنویم.

وی تاکید کرد: مجلس و دولت با تمام قوا برای پیشبرد منویات نظام مقدس جمهوری اسلامی اقدام می‌کنند و اگر لازم باشد اصلاحاتی در فرایندهای مختلف کشور صورت می‌گیرد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمنان بدانند که تلاش آنان برای سست کردن پایه‌های انقلاب راه به جایی نمی‌برد و همه مردم ایران از جمله جوانان تا پای جان خود پای انقلابشان ایستاده اند.

وی گفت: از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخواست می‌کنم رسیدگی به مشکلات بازنشستگان و معیشت آنان، توجه جدی به مقوله اشتغال و مردمی سازی اقتصادی را در اولویت قرار دهد.

عنابستانی افزود: گویا وزارت جهاد کشاورزی به طور کامل در خواب فرورفته است. دامداری‌های سبک و سنگین و مرغداری‌ها مشکلات زیادی دارند و نمی‌توانند نهاده تأمین کنند. وزیر جهاد کشاورزی باید اقدامات جدی برای رفع این مشکلات انجام دهد.