شهر خبر

مریم کاظمی پور: فعالیت در عرصه ورزش کار جهادی است

مریم کاظمی پور: فعالیت در عرصه ورزش کار جهادی است

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: فعالیت در عرصه ورزش در شرایط کنونی نوعی کار جهادی است.

به گزارش خبرگزاری برنا، مریم کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزشی جوانان در نشست با روسا و نواب رئیس هیئت‌های ورزشی استان زنجان که با حضور استاندار در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، فعالیت در عرصه ورزش در شرایط کنونی را نوعی کار جهادی قلمداد کرد، و اطهار داشت : در هفته تربیت‌بدنی امسال شاهد افتتاح ۱۶۲ پروژه ورزشی به صورت ویدئوکنفرانس در سراسر کشور بودیم که سهم زنجان از این تعداد ۱۰ پروژه بود.

دکتر کاظمی پور با بیان اینکه استانداری به عنوان مهم‌ترین جایگاه هماهنگی به منظور ایجاد هم‌افزایی بین‌بخشی در حوزه‌های ورزشی است، تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع باید در برنامه‌ریزی‌ها به آنچه که واقعیت دارد، بپردازیم.

او در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت توسعه ی ورزش بانوان اشاره کرد و گفت : زنجان یکی از استان‌هایی است که در حوزه ورزش به ویژه ورزش بانوان از ظرفیت‌های بسیار خوبی برخوردار است، به همین خاطر امیدواریم در آینده بتوانیم شاهد ظرفیت‌افزایی در این بخش باشیم.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در ادامه با بیان اینکه بسیاری از پروژه‌های عمرانی در حوزه ورزش طی ادوار گذشته به دلیل مشکلات فنی، در مکان‌هایی که نباید کلنگ‌زنی می‌شد، عملیات اجرایی آن آغاز شده است، اظهار کرد: وجود چنین پروژه‌هایی باعث به وجود آمدن چالش‌هایی برای وزارت ورزش و جوانان شده است.

دکتر کاظمی‌پور با تاکید بر اینکه شناسایی اولویت در حوزه ورزش بهترین اقدام در شرایط کنونی است، خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم به مشکلاتی که روسا و نواب رئیس هیئت‌های ورزشی استان زنجان در این جلسه مطرح کردند، رسیدگی کنیم.

انتهای پیام