شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#پاریس#المپیک

رسول عفتی: تلاش می‌کنیم سهمیه ایران را برای المپیک پاریس کامل کنیم

رسول عفتی: تلاش می‌کنیم سهمیه ایران را برای المپیک پاریس کامل کنیم

محمد رسول عفتی گفت: تلاش می‌کنیم سهمیه ایران را برای المپیک پاریس کامل کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا، محمد رسول عفتی در خصوص عملکردش در مسابقات جهانی مصر اظهار داشت: برای این مسابقه بنده به شخصه با هدف کسب مدال و سهمیه آمدم ولی چند اشتباه تکنیکی باعث شد که نتوانم رکورد مورد نظرم که در حد توانم هست را ثبت کنم. اما لطف خدا شامل ما شد توانستیم در بخش تیمی خلا را جبران کنیم و با نمرات و امتیازات خوبی که ثبت کردیم مدال نقره را کسب کردیم.

وی در ادامه افزود: مسابقات جهانی بعد از المپیک با اهمیت ترین مدال را دارد به همین دلیل همه تیم ‌ها با بهترین نفرات و آمادگی کامل حاضر می‌شوند. کشور ایران یکی از قدرت‌های جهانی در تیراندازی است و هم در باکو و هم در این مسابقه قدرت خود را به رخ سایر تیم‌ها کشیدیم و توانستیم خیلی از تیم‌های قدرتمند دنیا را پشت سر گذاشتیم و با اختلاف ناچیز از چین شکست خوردیم و صاحب نقره را به دست آوردیم.

ملی پوش تیرانداز کشورمان خاطرنشان کرد: با توجه به عملکردی که داشتیم امید داریم در مسابقات بعدی سهمیه‌های ایران را برای المپیک پاریس کامل کنیم‌ امیدوارم  در مسابقات بعدی دو نماینده از تپانچه بادی آقایان از ایران سهمیه کسب کنند.

وی در خصوص نتیجه تپانچه بادی انفرادی گفت: در این مسابقه در روز اول و بخش انفرادی که سهمیه المپیک داشت، نتوانستم عملکرد خوب و قابل قبولی داشته باشم‌ میدان مسابقه جهانی، بسیار بزرگ است و نیاز به تجربه بیشتری دارد. این مسابقه سومین حضور من در مسابقات برون مرزی بود و تجربیات خوبی از آن به دست آوردم و انشالله در مسابقات بعدی ایرادات و کم و کاستی ‌ها را جبران می‌کنم و امیدوارم در رقابت‌های بعدی سهمیه المپیک را برای ایران کسب کنم.

در پایان از کادر مربیگری نصر اصفهان، صولت و خانم سلطانی نهایت تقدیر را دارم چرا که می‌بینیم که زحمات زیادی را برای موفقیت ورزشکاران انجام می دهند.

انتهای پیام