شهرخبر

رئیس فراکسیون پیشرفت و توسعه جنوب کشور اعلام کرد؛

حمایت فراکسیون جنوب کشور از وزیر پیشنهادی تعاون

حمایت فراکسیون جنوب کشور از وزیر پیشنهادی تعاون

شیراز - نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی از حمایت فراکسیون جنوب کشور مجلس از وزیر پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم عزیزی پیش از ظهر چهارشنبه در تشریح نشست فراکسیون پیشرفت و توسعه جنوب کشور به خبرنگاران، گفت: نشست این فراکسیون با حضور صولت مرتضوی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد که در این نشست صلاحیت و برنامه‌های گزینه پیشنهادی مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه جنوب کشور دارای مزیت‌‎ها و ظرفیت‌های فراوانی برای توسعه دارد، خاطر نشان کرد: متأسفانه علی رغم همه این ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها، جنوب کشور از محرومیت‌های مزمن رنج می‌‎برد.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی افزود: نمایندگان عضو فراکسیون، در نشست امروز ضمن تأیید برنامه‌های ارائه شده از جانب گزینه پیشنهادی وزارت کار بر سرمایه‌گذاری شرکت‌های سازمان تأمین اجتماعی (شستا) در جنوب کشور تأکید کردند.

عزیزی ادامه داد: اتمام پروژه‌های نیمه تمام سازمان تأمین اجتماعی، توجه ویژه به بخش درمان مناطق جنوب کشور خصوصاً سیستان و بلوچستان، توسعه نیروی انسانی، استفاده از نیروهای مجرب و توانمند بومی در هیأت مدیره‌‎ هلدینگ‌های اقتصادی وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و توجه ویژه به موضوع اشتغال از جمله مواردی بود که توسط اعضای فراکسیون در این نشست مورد تأکید قرار گرفت.

رئیس فراکسیون پیشرفت و توسعه جنوب کشور افزود: در این نشست، سید صولت مرتضوی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن استقبال از نکات مطرح شده در این نشست، به نمایندگان اطمینان خاطر داد که در صورت کسب رأی اعتماد از مجلس، توجه به توسعه و پیشرفت مناطق جنوب کشور و سرمایه‌گذاری شستا در این مناطق در دستور کار این وزارتخانه قرار خواهد گرفت.

عزیزی خاطرنشان کرد: نمایندگان حاضر در این نشست حمایت خود را از سید صولت مرتضوی گزینه پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کردند.

فراکسیون پیشرفت و توسعه جنوب مجلس شورای اسلامی، شامل استان‌های بوشهر، خوزستان، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان و یزد است.