شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#والیبال#لیگ برتر#لیگ برتر والیبال

جدال حساس مدعیان در هفته دوم لیگ برتر والیبال زنان

جدال حساس مدعیان در هفته دوم لیگ برتر والیبال زنان

تیم‌های سریک گنبد و پیکان تهران که از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر والیبال زنان هستند در هفته دوم مرحله مقدماتی رقابت‌ها در جدالی حساس به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش خبرگزاری برنا، دومین هفته مرحله مقدماتی بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران روز جمعه 29 مهر با چهار دیدار در شهرهای تهران، گنبد، رفسنجان و یزد پیگیری می‌شود.

سریک گنبد که برای نخستین بار در لیگ برتر حضور دارد و یکی از مدعیان قهرمانی است در هفته دوم این مسابقات میزبان تیم پیکان خواهد بود. این دیدار حساس که جدال میان تیم اول (سریک) و دوم (پیکان) رده‌بندی محسوب می‌شود در سالن المپیک برگزار خواهد شد و فاتح سه امتیازی این دیدار شانس زیادی برای صدرنشینی در پایان هفته دوم دارد.

ذوب‌آهن اصفهان که با 6 دوره قهرمانی، پرافتخارترین تیم شرکت کننده در این مسابقات است، روز جمعه میزبان صدیق گفتار وارنا خواهد بود. شاگردان نیلوفر سرمستی‌نیا در این دیدار کار سختی در پیش دارند و برای فاصله گرفتن از انتهای جدول باید اصفهانی‌های میزبان خود را که در جایگاه سوم جدول قرار دارند، شکست دهند.  نماینده اصفهان در این مسابقه به دنبال دومین برد خود در مسابقات است اما صدیق گفتار در تلاش برای کسب نخستین پیروزی در این فصل خواهد بود.

شاگردان مریم السادات هاشمی در تیم سایپا تهران که در هفته گذشته برابر مس رفسنجان به پیروزی رسیدند، هفته دوم در سالن فدراسیون والیبال به مصاف طلوع مهر یزد خواهند رفت. سایپا با یک برد و سه امتیاز در جایگاه چهارم و طلوع مهر یزد بدون برد و امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی قرار گرفته‌اند.

جهان بین چهارمحال دیگر تیم تازه وارد لیگ برتر زنان که هفته گذشته برابر تیم مدعی پیکان شکست خورد، این هفته در تلاش برای پیروزی برابر مس رفسنجان است اما مسلما رفسنجانی‌ها هم به دنبال کسب نخستین پیروزی خود در لیگ امسال هستند و به راحتی شکست نخواهند خورد.

تیم جهان‌بین (هفتم جدول) و مس رفسنجان (پنجم جدول) تا کنون بردی کسب نکردند و پیروزی در این مسابقه جایگاه دو تیم را بهبود خواهد بخشید.

برنامه کامل دیدارهای هفته دوم لیگ برتر زنان به قرار زیر است:

تهران، سالن فدراسیون، ساعت 13
سایپا تهران – طلوع مهر یزد

شهرکرد، سالن تختی، ساعت 13
جهان‌بین چهارمحال – مس رفسنجان

اصفهان، سالن ملت، ساعت 13
ذوب‌آهن اصفهان – صدیق گفتار وارنا

گنبد، سالن المپیک، ساعت 13
سریک گنبد – پیکان تهران

انتهای پیام