شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#عربستان#عربستان سعودی#یمن

عربستان سعودی خواستار تروریستی خواندن جنبش انصارالله یمن شد

عربستان سعودی خواستار تروریستی خواندن جنبش انصارالله یمن شد

هیئت وزیران عربستان سعودی از جامعه بین المللی خواست ضمن تروریستی خواندن جنبش انصارالله یمن، این جنبش را مورد تحریم قرار داده و منابع مالی آن را مسدود نمایند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه الانباء، هیئت وزیران عربستان سعودی از جامعه بین المللی خواست ضمن تروریستی خواندن جنبش انصارالله یمن، این جنبش را مورد تحریم قرار داده و منابع مالی آن را مسدود نمایند.

هیئت وزیران عربستان سعودی شامگاه گذشته نشستی را به ریاست سلمان بن عبدالعزیز پادشاه این کشور در کاخ السلام در شهر جده برگزار کرد.

در این نشست هیئت وزیران عربستان سعودی ضمن پرداختن به اوضاع داخلی این کشور، به بررسی نامه محمد ششم پادشاه مغرب به سران ریاض و همچنین تماس تلفنی محمد بن سلمان با ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین پرداخت.

همچنین در ادامه این نشست هیئت وزیران عربستان سعودی از جامعه بین المللی دعوت کرد ضمن تروریستی خواندن جنبش انصارالله یمن، این جنبش را مورد تحریم قرار داده و منابع مالی آن را مسدود نمایند.

این درخواست در شرایطی مطرح شده که رژیم سعودی در سال‌های اخیر با وجود محاصره همه جانبه زمینی، هوایی و دریایی یمن و تجاوزات مکرر نظامی به یمن نتوانسته ملت یمن را مجبور به پذیرش خواسته‌های زورگویانه اش کند.