شهر خبر

بامیری در صحن علنی مجلس:

مرتضوی دارای سابقه مدیریتی طولانی و همه جانبه است

مرتضوی دارای سابقه مدیریتی طولانی و همه جانبه است

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: گزینه پیشنهادی وزارت کار، مدیری مجرب و ورزیده است و تجربه اجرایی کافی در چنته دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین بامیری در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲۷ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: سوابق مدیریتی و اجرایی دولت مرتضوی کاملاً روشن است. وی همه فرآیند مدیریت اجرایی یعنی از بخشداری، فرمانداری، استانداری تا معاونت رئیس جمهور را طی کرده است.

وی متذکر شد: ماهیت وزارت کار یک ماهیت تخصصی و ناهمگن است. به این صورت که جامعه هدف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اقشار متوسط و ضعیف جامعه هستند و فردی باید تصدی این وزارتخانه را به عهده بگیرد که توانایی کافی داشته باشد که مرتضوی این ویژگی را دارد.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مشکلات کارگران و بازنشستگان و دیگر ابرچالش های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید حل و فصل شود. وزارت کار نیاز به فردی دارد که مدیر باشد و صولت مرتضوی مدیری مجرب و ورزیده است و تجربه اجرایی کافی در چنته دارد.

بامیری ادامه داد: صولت مرتضوی همه سیکل و فرآیند اداری و اجرایی را تجربه کرده است. وی سابقه مدیریتی بسیار خوب، طولانی و همه جانبه دارد.

وی بیان کرد: وی زمانی که شهردار مشهد بود توانست این کلان شهر را به خوبی مدیریت کند و این شهر را سر و سامان دهد. مرتضوی اشراف به کمی و کیفی کشور دارد و علت آن این است که سفرهای استانی متعددی داشته است. بنده گواهی می‌دهم که مرتضوی فردی متعهد، متخصص و توانمند است.