شهر خبر

صولت مرتضوی: دال مرکزی رویکرد ما در وزارت رفاه عدالت محوری است

صولت مرتضوی: دال مرکزی رویکرد ما در وزارت رفاه عدالت محوری است

وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به بیکاری و ورشکستگی صندوق های بازنشستگی و عدم سوددهی شرکت های وابسته تصریح کرد: دال مرکزی رویکرد ما در وزارت رفاه عدالت محوری است و دومین مسئله محوری در تقنین و اجرای طرح ها و توجه به مناطق محروم و آمایش سرزمین از سایر رویکرد های ماست.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، سیدصولت مرتضوی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه بررسی رای اعتماد خود ضمن تشکر از حسن اعتماد نمایندگان و نگاه های کارشناسی کمیسیون ها و فراکسیون‌ها گفت: روستازاده‌ام و با جامعه هدف همذات پنداری دارم و امیدوارم توفیق خدمت به ایران اسلامی را داشته باشم.

وی افزود: تعاونی ها و رفاه اجتماعی و اشتغال و آسیب های اجتماعی و اعزام نیروی کار به خارج از کشور و نظارت بر نیروهای کاری که از کشورهای خارج در ایران اقامت گزیده اند از مسئولیت های این وزارتخانه است.

وی با بیان اینکه بیکاری و ورشکستگی صندوق های بازنشستگی و عدم سوددهی شرکت های وابسته ملت آموزشی و پژوهشی در دایره این مشکلات قرار دارد، تصریح کرد: دال مرکزی رویکرد ما در وزارت رفاه عدالت محوری است و دومین مسئله محوری در تقنین و اجرای طرح ها و توجه به مناطق محروم و آمایش سرزمین از سایر رویکرد های ماست.

مرتضوی بابیان اینکه جاده دولت و مجلس دو طرفه است و این تعامل را بصورت حداکثری انجام می دهم، تصریح کرد: انتخاب تیم مدیران شایسه و لایق و همراه مردم از اولویت های ماست. رویکرد اساسی ما مبارزه همه جانبه با فساد و نهادینه کردن و پذیرش دستگاه های نظارتی و توجه ویژه به نمایندگان کارگران و کارفرمایبان است.

ادامه دارد...