شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#قهرمانی آسیا

الناز رکابی پس از بازگشت به ایران: از مردم عذرخواهی می‌کنم

الناز رکابی پس از بازگشت به ایران: از مردم عذرخواهی می‌کنم

الناز رکابی پس از بازگشت به ایران با ارائه توضیحاتی درباره اتفاق رخ داده در جریان مسابقات قهرمانی آسیا از مردم کشورمان عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، الناز رکابی، ملی‌پوش سنگ‌نوردی ایران پس از بازگشت از مسابقات قهرمانی آسیا که در کره‌جنوبی برگزار شد، گفت:‌ توانستم برخی رقبای اصلی کره‌ای و ژاپنی خود را کنار بگذارم. امیدوارم در آینده، سایر رقیبان خود را هم کنار بگذارم و موفقیت‌های بیشتری کسب کنم.

ملی‌پوش سنگ‌نوردی ایران در مورد حاشیه‌های حضورش در مسابقات و اینکه گفته بود حضورش بدون حجاب سهوی بوده، تصریح کرد: این اتفاق کاملاً سهوی رخ داد. در قرنطینه خانم‌ها حضور داشتم و درگیر لوازم فنی‌ام  و کار با کفش و وسایلم بودم. به دلیل جو حاکم در مسابقه فینال و فراخوان غیرمنتظره‌ای که از من در مسابقات شد، از حجابی که باید می‌داشتم، غافل شدم و روی دیواره رفتم و صعود کردم.

 رکابی درباره اینکه گفته شده هیچ‌کس از او خبر ندارد، اظهار داشت: یکسری تندروی‌ها در این ماجرا اتفاق افتاد ولی من با صحت و سلامت کامل به ایران برگشتم. از مردم ایران به دلیل تشنج و نگرانی ایجاد شده، عذرخواهی می‌کنم. با آرامش خاطر، سلامت کامل و طبق برنامه از پیش تعیین شده به ایران بازگشتم. استرس زیادی داشتم ولی تاکنون اتقاقی نیفتاده است. اینکه 48 ساعت، خبری از من نبوده، اصلاً درست نیست و ما طبق برنامه قبلی به ایران برگشتیم.

انتهای پیام/