شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس

توقع داریم پرسپولیس مثل دهه ۶۰ بازی کند/ نباید ملوانی‌ها را دست‌کم گرفت

توقع داریم پرسپولیس مثل دهه 60 بازی کند/ نباید ملوانی‌ها را دست‌کم گرفت

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس براین باور است تیم گل‌محمدی باید نمایشی مانند پرسپولیس دهه 60 را از خود ارائه بدهد.

غلامرضا فتح‌آبادی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس تهران اظهار داشت: درست است پرسپولیس در حال حاضر در صدر جدول قرار دارد ولی با بازی های اخیر نتواسته انتظارات را برآورده کند. در این دیدارها پرسپولیس شادابی و انگیزه لازم را نداشت که به نظر می رسد بخشی از آن به نوع تمرینات و آماده سازی تیم بر می گردد و بخش دیگر آن به مسائل روحی و ذهنی تیم مربوط می شود.

وی افزود: یکی از مشکلات اخیر پرسپولیس در بحث مسائل روحی و روانی این است که به نظر می رسد گل محمدی این روزها حال و روز خوشی ندارد و حتی می توان از صحبت های او در نشست های خبری به این موضوع پی برد. پرسپولیس در حال حاضر از نظر مهره و بازیکن یکی از کامل ترین تیم های ایران است و توقع داریم این تیم یک سروگردن از همه تیم ها بالاتر باشد. چه اشکالی دارد تیمی که چند 10 میلیارد برای جذب بهترین بازیکنان و مربیان هزینه کرده است، بخش کوچکی از این هزینه را به جذب و به کارگیری یک روانشناس اختصاص دهد تا زمانی که نیاز بود این فرد بتواند مشکلات روحی و روانی تیم را برطرف کند؟

پیشکسوت پرسپولیس در مورد بحث فنی بازی‌های تیم گل‌محمدی تاکید کرد: پرسپولیس در حال حاضر با توجه به مهره ها و بازیکنانی که در اختیار دارد باید در بازی هایش انواع و اقسام شگردها و تاکتیک های تماشایی را از خود ارائه دهد اما متاسفانه از این جهت تیم نتوانسته انتظارها را برآورده کند. ما توقع داریم در فصلی که به جام جهانی منتهی می شود فوتبالی را از این تیم و دیگر تیم های حاضر در لیگ برتر ببینیم که از تماشای آن لذت ببریم اما نه فقط پرسپولیس بلکه هیچ کدام از تیم های لیگ برتری این انتظارات را برآورده نمی کنند و نمایش آنها در حد لیگ برتر نیست.

فتح آبادی در خصوص انتقاد به گل‌محمدی در مورد استفاده از 2 هافبک دفاعی و بهره‌گیری از تک مهاجم در بازی‌های این فصل به خبرنگار برنا گفت: پرسپولیس در حالی از دو هافبک دفاعی در بازی های خود استفاده می کند که در فاز تهاجمی و حمله مهره ها و ابزارهای لازم را در اختیار دارد و این موضوع تعجب آور است که چرا با سیستم هجومی در بازی های خود در زمین حضور پیدا نمی کند. 

502

مهاجم سال‌های دور پرسپولیس اشاره‌ای به بازی روز پنج‌شنبه این تیم برابر ملوان داشت و در این رابطه تصریح کرد: از روزی که ملوان را در فوتبال می شناسم، این تیم همیشه برابر پرسپولیس تیم خطرناکی بوده و پرسپولیسی ها باید به این نکته واقف باشند که این دیدار، بازی آسانی برای این تیم نیست. درست است که ملوان در حال حاضر تیم جوانی را در اختیار دارد و مازیار زارع سرمربی این تیم یکی از جوانترین مربیان این فصل لیگ برتر است اما قرمزپوشان به هیچ وجه نباید این تیم را دست کم بگیرند. 

انتهای پیام