شهر خبر

علی چینی: هدایت ورزش به مسیر صحیح زمان‌بر است/ سجادی تواضع دارد

علی چینی: هدایت ورزش به مسیر صحیح زمان‌بر است/ سجادی تواضع دارد

پیشکسوت فوتبال ایران در یک سال اخیر (از هفته تربیت بدنی 1400 تا 1401) همواره از مواضع وزارت ورزش و جوانان حمایت کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ علی چینی، یکی از کم‌حاشیه‌ترین و متواضع‌ترین بازیکنان تیم فوتبال استقلال تهران که سابقه بازی در فینال جام باشگاه‌های آسیا را هم دارد همواره در خصوص عملکرد وزارت ورزش و جوانان در حوزه‌های مختلف حرف‌هایی  را بیان کرده که هیچ‌گاه حاوی تخریب یا تمجید های بیهوده نبوده است.

چینی که یک سال اخیر با بیماری دست و پنجه نرم کرده در مراسم خصوصی‌سازی آبی و قرمزها درباره انجام این اقدام در دوره وزارت حمید سجادی با انتقاد از قانون‌شکنی‌های گذشته و حرکت اصولی جدید گفت: این حرکت باید از جایی استارت می‌خورد. بالاخره در این دوره وزارت ورزش استارت این حرکت زده شد. اگر کار اصولی انجام شود آینده بسیار خوبی برای استقلال و پرسپولیس در پیش خواهد بود. امسال استقلال و پرسپولیس را در بازی‌های آسیایی نداریم و AFC ما را ملزم کرده است تا این کار انجام شود. این بار مسئولین متوجه شدند مماشات و شوخی در کار نیست. مسئولین کنفدراسیون آسیا گفتند هرچقدر بزرگ هستید باید قانون را رعایت کنید.

یکی دیگر از اقدامات وزارت ورزش و جوانان در یک سال اخیر اختصاص دادن سهام به پیشکسوتان بود. چینی در این خصوص عنوان کرد: آغاز کار را بسیار مثبت ارزیابی می‌کنم و اختصاص 10 درصد به مردم و پیشکسوتان را یک شروع مناسب می‌خوانم.

چینی در خصوص عملکرد سیدحمید سجادی در یک سال گذشته نظرات جالبی دارد. او که دورادور با وزیر فعلی آشنا بوده است، افزود: او متواضعانه رفتار می‌‌کند و کاری به رنگ استقلال و پرسپولیس ندارد. بررسی عملکرد او از سال گذشته تا امسال؟ در یک سال نمی‌شود نقاط ضعف و قوت یک وزیر را سنجید اما دکتر سجادی خودش قهرمان ایران بوده و ورزش را می‌شناسد.

وی درباره شایعات فراوانی که در ماه‌های گذشته درباره پاسخگویی وزیر ورزش و جوانان به مجلس مطرح شده بود، اعلام کرد: لطفا این حواشی را از اطراف سجادی بردارید. باید به او زمان داد تا ورزش را به مسیری درست هدایت کند و شرایط روز به روز بهتر شود.

انتهای پیام