شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ثابت#حواشی#قزوین

ثابت کردیم کار فنی تیم شمس آذر به حواشی برتری دارد

ثابت کردیم کار فنی تیم شمس آذر به حواشی برتری دارد

قزوین - مربی شمس آذر با بیان اینکه تیم ما در بازی امروز از هر لحاظ برتر بود، گفت: به حواشی توجه نمی‌کنیم و سعی می‌کنیم کار فنی خود را انجام دهیم و در ۹۰ دقیقه ثابت کردیم کار فنی ما به حواشی

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی کریمیان مربی تیم شمس آذر بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران استان قزوین پس از پیروزی پرگل برابر سایپا اظهار کرد: هواداران امروز بازی بسیار خوب و روانی از تیم ما دیدند و تلاش می‌کنیم این برد و پیروزی‌ها تداوم داشته باشد.

وی با بیان اینکه تیم بسیار تاکتیکی داریم، افزود: سه بازیکن تأثیرگذار خود را نداشتیم اما تیم عالی بود و نتیجه خوبی گرفتیم.

مربی شمس آذر با اشاره به اینکه لشگری بازیکن ۱۶ ساله تیم امروز یکی از پاس‌های گل را داد، عنوان کرد: حرفهای خود را در زمین ثابت کردیم و خدا را بابت این پیروزی پر گل شکر می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه تیم سایپا هم تیم خوبی بود اما تیم ما از هر لحاظ برتر بود، اضافه کرد: به حواشی توجه نمی‌کنیم و سعی می‌کنیم کار فنی خود را انجام دهیم و در ۹۰ دقیقه ثابت کردیم کار فنی ما به حواشی برتری دارد.

کریمیان در پایان یادآور شد: از فردا کار را برای بازی سخت با خیبر را شروع می‌کنیم و امیدواریم در این بازی نیز امتیازات لازم را کسب کرده و به روند صدرنشینی ادامه دهیم.

****