شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال

خط قرمز عجیب ساپینتو دور نام ستاره جذاب استقلال | ستاره تاثیرگذار رفتنی شد ؟

صدآنلاین | ارسلان مطهری یکی از مهاجمان تاثیر گذار استقلال در فصول گذشته این فصل شروع تلخی در جمع آبی ها داشت.

به گزارش صدآنلاین او ابتدا در لیست خروجی استقلال قرار گرفت، اما وقتی حاضر نشد برگه فسخ قرارداد خود با این تیم را امضاء کند، یک بار دیگر به جمع شاگردان ساپینتو برگشت. او در هفته های سپری شده خیلی مورد حمایت کادر فنی تیم قرار نگرفته و شانس زیادی برای بازی به دست نیاورده است، اما از جدیت امیر ارسلان مطهری در تمرینات استقلال پیداست او می خواهد این روزهای تلخ را فراموش کند و منتظر یک فرصت جدی از سوی مربی پرتغالی است تا در ترکیب تیم استقلال قرار گیرد و خودی نشان دهد.

اینروزها پیمان بابایی گزینه اول سایپنتو برای خط حمله استقلال است و زمانی که مربی پرتغالی بخواهد تعویضی در فاز تهاجمی داشته باشد، به سجاد شهباززاده بازی می دهد و این موجب شده تا امیر ارسلان مطهری کمتر در هفته های سپری شده مورد آزمایش قرار گیرد. با این حال این تصمیمات موجب نشده تا این مهاجم روحیه خود را از دست دهد و هم چنان در تمرینات با انرژی و انگیزه کار می کند تا در بازی های آتی فرصت بازی به دست بیاورد. با این جدیت از سوی امیر ارسلان مطهری هیچ بعید نیست، او در روزهای پیش رو این موقعیت را به دست بیاورد و در نهایت روزهای تلخی ابتدای فصل و هفته های سپری شده را فراموش کند.

صدای گیتار امیر ارسلان مطهری هنوز به گوش می رسد و به نظر می رسد تا زمانی که امید است او به مبارزه خود ادامه می دهد تا به نگاه ساپینتو نسبت به خود غلبه کند.