شهر خبر

پولادگر از اردوی تیم ملی بوکس بازدید کرد

پولادگر از اردوی تیم ملی بوکس بازدید کرد

سیدمحمدپولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، با حضور در اردوی تیم ملی بوکس و بازدید از تمرینات ملی‌پوشان با رییس فدراسیون و کادرفنی به گفت‌وگو پرداخت.

به گزارش خبرگزاری برنا، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در این بازدید ضمن خیرمقدم به کادرفنی و بوکسورهای کشور عراق گفت: با توجه به افتخاراتی که بوکس ایران در گذشته بدست آورده اکنون سطح توقعات از این رشته بالاست البته قبول دارم امکانات کم است و شرایط ایده‌آل نیست اما به هر حال انسان باید شکرگذار باشد و فراموش نکند شرایط بهتری که در حال حاضر ایجاد شده است؛ حق دارید که در شرایط خوبی باشید و حداقل‌ها برای شما فراهم شود و حتما پیگیری می‌کنم این مشکل حداقل در این مقطع حل شود.

وی افزود: مدال‌های خوبی در این رشته کسب شده اما در رده بزرگسالان چشم به راه مدال‌های زرین هستیم و انشاءالله آرزوی دیرینه کسب مدال طلا بعد از 16 سال در بازی‌های آسیایی 2022 تکرار شود و ادامه پیدا کند. با همت و انگیزه بالایی که دارید امیدوارم نتایج زحمات خود را در رویدادهای پیش رو بدست آورید و انشاءالله با کسب مدال بتوانید قدرت این رشته المپیکی را به نمایش بگذارید.

همچنین علیرضا استکی سرمربی و سجاد محمدپور کاپیتان تیم ملی بوکس نیز در خصوص دغدغه‌ها، کمبودها و مشکلات نکاتی را با معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان مطرح کردند.

انتهای پیام