شهر خبر

فعال قرآنی و مشاور طرح آموزشی-تربیتی اسوه درگذشت

فعال قرآنی و مشاور طرح آموزشی-تربیتی اسوه درگذشت

موسی سعیدی از فعالان فرهنگی و قرآنی شهرستان شاهرود و استان سمنان که طی سال‌های اخیر به عنوان مشاور طرح آموزشی-تربیتی اسوه فعالیت می‌کرد، بامداد دوشنبه ٢۵ مهرماه به دیدار حق شتافت.

به گزارش خبرنگار مهر، موسی سعیدی از فعالان فرهنگی و قرآنی شهرستان شاهرود و استان سمنان که طی سال‌های اخیر به عنوان مشاور طرح آموزشی-تربیتی اسوه فعالیت می‌کرد، روز گذشته به دیدار حق شتافت.

مرحوم سعیدی، متولد سال ١٣٣۴، دارای تحصیلات کارشناسی علوم تربیتی بود که در سوابق فعالیت‌های وی، مؤسس و مشاور کانون فرهنگی تربیتی محیا در شاهرود، مدیرمسئول فصلنامه محیانامه، مشاور فرهنگی مدیر کل و کارشناس قرآن آموزش و پرورش مازندران، مشاور قائم مقام سازمان دانش‌آموزی کشور، مدیر دارالقرآن امام خمینی (ره) شاهرود، مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، کارشناس فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان‌های سمنان و مازندران و شهرستان شاهرود، قابل ذکر است.

مرحوم موسی سعیدی، در حوزه تألیف هم توفیقاتی داشته است که از جمله آن، می‌توان به مشارکت در تدوین اساسنامه سازمان دانش‌آموزی کشور، تألیف کتاب توشه‌های ماندگار به سفارش اداره کل برنامه‌ریزی وزارت آموزش و پرورش و تألیف سه جلد کتاب بازی‌های پرورشی به سفارش معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش، اشاره کرد.

دبیرخانه طرح آموزشی-تربیتی اسوه، درگذشت این خادم با اخلاص قرآن را که منشأ خدمات مؤثری در این طرح بوده، به جامعه قرآنی کشور تسلیت گفته است.