شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تربیت بدنی

رونمایی از برنامه‌های فدراسیون پزشکی ورزشی برای هفته تربیت بدنی و ورزش

رونمایی از برنامه‌های فدراسیون پزشکی ورزشی برای هفته تربیت بدنی و ورزش

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ با تبریک فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش، ویژه برنامه های این فدراسیون در هفته تربیت بدنی و ورزش را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ دکتر غلامرضا نوروزی در جدیدترین گفت و گوی خود اظهار کرد: همان طور که بارها اعلام کرده ایم شعار محوری فدراسیون پزشکی ورزشی پشتیبانی از ورزش قهرمانی و سلامت همگانی است و در طول سال همواره فعالیت های خود را با این رویکرد پیگیری می کنیم علاوه بر این، در مناسبت هایی همچون هفته تربیت بدنی و ورزش و دیگر مناسبت های سلامت، در جهت ترویج و اشاعه ورزش به منظور ارتقای سلامت همگانی ویژه برنامه هایی اجرا می شود.

وی با تبریک فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش، خاطرنشان کرد: امروز نقش ورزش و فعالیت بدنی علمی برای ارتقای سطح سلامت فردی و جامعه بر کسی پوشیده نیست و ترویج بیش از پیش ورزش به منظور نیل به هدف ارتقای سطح سلامت جامعه، نیازمند عزم ملی است.

دکتر نوروزی در خصوص برنامه های فدراسیون پزشکی ورزشی در هفته تربیت بدنی و ورزش تصریح کرد: در طول این هفته ستاد مرکزی فدراسیون و همکاران تلاشگرمان در هیات های استانی ضمن مشارکت در ویژه برنامه های فدراسیون ها و هیات های ورزشی سراسر کشور سه ویژه برنامه را اجرا می کنند. اجرای چهارمین طرح سراسری ایستگاه رایگان تندرستی به منظور ارائه خدمات رایگان مشاوره پزشکی ورزشی، تشویق عموم به ورزش ، کنترل فشار خون و... اجرا می شود.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در این خصوص ادامه داد: علاوه بر این با هماهنگی صورت گرفته با سازمان انتقال خون ، پویش اهدای خون جامعه ورزش و جوانان در سطح کشور اجرا می شود و همکاران ما در هیات های پزشکی ورزشی در معیت ورزشکاران و جامعه ورزش استان با حصور در مراکز اهدای خون در این اقدام انسانی همچون گذشته مشارکت خواهند داشت.

دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ خاطرنشان کرد: برگزاری وبینار آنتی دوپینگ، سومین ویژه برنامه ای است که در این هفته مد نظر داریم و قرار است همکاران ایران نادو روز یکشنبه اول ابن ماه این وبینار رایگان را برای عموم جامعه ورزش برگزار نمایند.

انتهای پیام