شهر خبر

بعد از کسب مدال طلای جهان اوضاع بوکس بدتر شد/ در ۸ ماه گذشته فقط ۳ میلیون دریافتی داشتیم!

بعد از کسب مدال طلای جهان اوضاع بوکس بدتر شد/ در 8 ماه گذشته فقط 3 میلیون دریافتی داشتیم!

ملی‌پوش بوکس گفت: امیدوارم مشکلات این رشته برطرف شود.

اشکان رضایی، نماینده وزن 63 کیلوگرم بوکس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص میزان آمادگی خود برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: انتخابی تیم ملی به خوبی برگزار شد و تکلیف 12 وزن اعزامی به مسابقات مشخص شده است. تمرینات خوبی را تا به امروز سپری کردیم و اردوی مشترکی با هند داشتیم و در حال حاضر هم اردوی مشترکی با عراق داریم که حتما به تیم در روند آماده سازی کمک خواهد کرد. امیدوارم با دست پر از مسابقات برگردیم تا دل مردم عزیز ایران را شاد کنیم.

ملی‌پوش بوکس با اشاره به لزوم برگزاری اردوی مشترک با تیم‌های خارجی یادآور شد: قبل از هر رویدادی روندی که برای آماده سازی انجام می‌شود اهمیت بالایی دارد و قطعا یکی از موثرترین راه ها برای آماده نگه داشتن بوکسورها برگزاری اردوی مشترک با سایر کشورهاست. انصافا فدراسیون در این مدت برای تحقق این امر تلاش زیادی کرد و ماحصل آن هم اردوی مشترک با هند و عراق است. حتما این نوع اردوها از یک تورنمنت بیشتر به درد تیم می خورد چون ما در تورنمنت نهایتا 3روز درگیر بازی هستیم ولی در اردو حداقل 10 روز با حریف غیرایرانی بوکس می کنیم که بسیار مهم و موثر است.

رضایی در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار برنا در مورد تیم‌های حاضر در مسابقات و شانس کسب مدال در آسیا گفت: بر اساس اعلام کنفدراسیون بوکس آسیا 30 کشور در این مسابقات ثبت نام کردند با این اوصاف هر بوکسور 3 الی 4 بازی را باید ببرد تا بتواند مدال خود را قطعی کند. مسابقات آسیایی در حالی برگزار می شود که در طول یک سال گذشته هیچ رویداد بین المللی در این رشته برگزار نشده بنابراین کاملا انتظار می رود که تیم ها با توام توان خود شرکت کنند.

90

عضو تیم ملی ایران با گلایه از مسئولین خاطرنشان کرد: بعد از کسب مدال جهانی توسط دانیال شه بخش این انتظار و امید در همه وجود داشت که نگاه ها به این رشته تغییر کند و امکانات و امتیازات بیشتری شامل حال تیم ملی و بوکس شود اما باید بگویم اوضاع نه تنها بهتر نشده بلکه بعد از آن مدال حتی شرایط مالی هم بدتر شده است. باور کردنی نیست که بچه‌ها هنوز پاداش‌های یک سال پیش خود را دریافت نکردند و در این 8 ماه نیز تنها دریافتی ما از فدراسیون بوکس 3 میلیون پاداش بوده است و امیدوارم این مسائل در نهایت برطرف شود.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

انتهای پیام