شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#حواشی

اغتشاشگران با خرابکاری به ایران خیانت کردند/ فرصت کم خدمت به مردم را اسیر حواشی نمی کنیم

اغتشاشگران با خرابکاری به ایران خیانت کردند/ فرصت کم خدمت به مردم را اسیر حواشی نمی کنیم

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: مدیریت شهری بخشی از حاکمیت است که به نمایندگی از مردم، شهر را برای ارائه خدمات به تهرانی ها آماده می کند؛ در اتفاقات اخیر عده ای با آتش زدن اموال عمومی در حال خیانت به مدیریت شهری و ایران اسلامی هستند.

علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری برنا دو گانه خدمت و خیانت اظهار داشت: مدیریت شهری بخشی از حاکمیت است که به نمایندگی از مردم، شهر را برای ارائه خدمات به تهرانی ها آماده می کند؛ در اتفاقات اخیر عده ای با آتش زدن اموال عمومی در حال خیانت به مدیریت شهری هستند.

وی افزود: این افراد با خرابکاری ها به تهرانی خیانت می کنند چرا که تمامی تاسیسات و زیرساخت های خدماتی در سطح شهر که توسط شهرداری تهیه شده از اموال بیت المال است که متعلق به همه مردم است.

نادعلی با بیان اینکه اموال عمومی برای پایتخت کشوری مثل ایران با زندگی مردم به طور مستقیم سر و کار دارد عنوان کرد: زیرساخت هایی که توسط شهرداری ها آماده می شود برای این است که افراد بتوانند با راحتی در شهر زندگی کنند؛ اما اغتشاشگران به دنبال این هستند که با خرابکاری تاسیسات، نظام خدمات رسانی را با معضل رو به رو کنند.

 سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه در این روزها اتفاقات تلخی به وقوع پیوسته است بیان کرد: عده ای به عنوان اعتراض وارد عمل شدند این درحالی است که دشمن همه این اتفاقات را پیش بینی و برنامه ریزی کرده بود.

وی در پایان تصریح کرد: زیرساخت های خدمات شهری از جمله سطل زباله‌ها، اتوبوس‌ها و ماشین ها و تاسیسات خودرویی برای آسیب رساندن مهیاتر است تا در موضوع خدمت دوگانگی ایجاد کند.

انتهای پیام