شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#اندرویدی#آیفون#گوگل#حوزه#اپل#برتری#پیکسل#پرو#مکس

۵ برتری گوگل پیکسل ۷ پرو به آیفون ۱۴ پرو مکس

اگرچه اپل سالهاست در بازار گوشی‌های هوشمند حرف اول را می‌زند، اما گوشی اندرویدی گوگل پیکسل ۷ پرو در ۵ حوزه حرف برتر را می‌زند.

به گزارش آی زندگی، برخی از منتقدان می‌گویند گوگل پیکسل ۷ پرو هوشمندترین گوشی جهان است که در ۵ حوزه زیر می‌تواند آیفون ۱۴ پرو مکس را شکست دهد.
۱- قیمت گوگل پیکسل ۷ پرو کمتر از آیفون بوده و به عنوان پرچمدار درجه یک اگر قیمت برایتان مهم است می‌توانید گوگل پیکسل بخرید. لازم به ذکر است هیچ کس برای گوشی کند ۱۰۰۰ دلار نمی‌دهد اما برای داشتن آیفون خوب باید ۱۴۰۰ دلار بدهید.

۲- برجستگی فلزی روی ماژول دوربین ایده بسیار خوبی است که گوگل روی پیکسل ۷ پرو بکار برده است.بسیاری از آیفون داران علیرغم قراردادن قاب با برآمدگی ماژول دوربین و شکستگی آن روبرو شده‌اند و از این بابت شکایت دارند اما برجستگی فلزی روی دوربین در پیکسل ۷ پرو این مشکل را بر طرف کرده و از سوی دیگر به عنوان تکیه گاه دست هنگام استفاده برای ارسال پیامک و تایپ کلمات و گیم بازی کردن در حالت افقی کارآیی زیادی دارد.

۳- تشخیص گفتار گوگل درجه یک بوده و از تشخیص گفتار اپل هم بهتر است. به واقع این فناوری در گوگل به خاطر داشتن چیپست تنسور و توسعه هوش مصنوعی روی آن، کیلومترها جلوتر از آیفون است که مانند یک انسان عمل می‌کند و می‌داند کجا کاما بگذارد و کجا نقطه بگذارد و وقتی با فردی صحبت می‌کنید می‌تواند صدای شما را از فرد مقابل جدا کند. به همین دلیل بسیار جلوتر از آیفون اپل است.

۴- حسگر اثرانگشت،برتری گوگل به اپل است. از وقتی اپل دکمه سنتی را از آیفون حذف کرد این گوشی‌ها فاقد حسگر اثرانگشت بوده و هرچند تشخیص چهره دقیق عمل می‌کند اما حسگر اثرانگشت بعضی وقتها کارآیی بهتری دارند.

۵- یکی از برتری‌های گوگل پیکسل ۷ پرو نسبت به آیفون ۱۴ پرو مکس ضبط ۴K آن است. هرچند هر دو ضبط ۴K دارند اما روی پیکسل می‌توانید هم زمان با ضبط ویدئو، بدون اینکه قطع شود، از یک لنز به لنز دیگر{از لنز اصلی به تله یا فوق عریض} سوئیچ کنید اما روی آیفون چنین امکانی وجود ندارد.

 

0 0 رای ها
امتیاز به مطلب