شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#فوری#یارانه#پرداخت وام

پرداخت وام فوری دولت به یارانه بگیران + وام بدون ضامن با سود کم

طبق آخرین اخبار پرداخت وام یارانه ۱۰ میلیونی از ابتدای مهر سال جاری شروع شده است اما آیا واقعا این وام قرار هست پرداخت شود؟

پرداخت وام فوری دولت به یارانه بگیران + وام بدون ضامن با سود کم
به گزارش سلام نو، وام فوری در این بانک ها پرداخت می شود. وام فوری از سود کارمزد مناسبی برخوردار است. وام فوری دارای شرایط خاصی است. وام فوری از اقساط بلند مدتی بهره مند است. جزئیات جدید پرداخت وام فوری را بخوانید.

طبق آخرین اخبار پرداخت وام یارانه ۱۰ میلیونی از ابتدای مهر سال جاری شروع شده است اما آیا واقعا این وام قرار هست پرداخت شود؟

بهتر است بدانید در حال حاضر امکان ثبت نام وام یارانه ۱۰ میلیونی در هیچ سایتی وجود ندارد و برخی از این اخبار شایعه می‌باشد. طبق مصوبه بانک مرکزی یارانه نقدی جزء مواردی است که بانک‌ها می‌توانند به عنوان ضامن وام از متقاضیان درخواست نمایند اما معمولا بیشتر بانک‌ها وام با ضمانت یارانه پرداخت نمی‌کنند. در ادامه بانک‌هایی که پرداخت وام یارانه ۱۰ میلیون تومانی را در دستور کار خود قرارداده اند بررسی می‌کنیم.

ثبت نام وام ۱۰ میلیونی یارانه

اگر قصد دریافت وام ده میلیون تومانی یارانه دارید باید بدانید در حال حاضر بانک‌های قرض الحسنه در قالب وام ضروری این وام را پرداخت می‌کنند. یکی از بانک‌های پیشرو در پرداخت وام بدون ضامن یارانه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت می‌باشد که با ضمانت یارانه و با سود صفر درصد و فوری طی ۲۴ ساعت وام یارانه پرداخت می‌نماید. این بانک وابسته به کمیته امداد می‌باشد. هدف صندوق قرض الحسنه امداد ولایت از پرداخت وام با یارانه گره گشایی و کمک به افراد کم برخوردار جامعه می‌باشد.

ثبت نام غیر حضوری وام ۱۰ میلیون تومانی یارانه

همان طور که در قسمت قبل گفته شد امکان ثبت نام غیر حضوری وام یارانه ۱۰ میلیون تومانی وجود ندارد. به تازگی کلاهبرداران با ارسال پیام با موضوع وام یارانه و درخواست ارسال شماره ملی و شماره تماس قصد سوءاستفاده از شما را دارند. توصیه می‌شود به این پیامک بی اعتنا باشید.

براساس تحقیقات انجام شده ثبت نام غیر حضوری وام ده میلیونی یارانه از طریق سایت https://refahi.ir/ نیز انجام نمی‌شود و این سایت ویژه استعلام وضعیت پرداخت یارانه و گزارش مبالغ یارانه نقدی می‌باشد.

وام یارانه ۱۰ میلیونی به چه افرادی پرداخت می شود؟

وام یارانه ویژه سرپرستان خانواری که یارانه نقدی دریافت می‌کنند می‌باشد و در حال حاضر فقط در شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان تهران پرداخت می‌شود. کلیه افرادی که یارانه دریافت می‌نمایند می‌توانند از این وام استفاده کنند اما اولویت پرداخت با افراد زیر می‌باشد:

کارگشایی

ودیعه مسکن

تعمیرات ساختمان و احداث مسکن

اشتغال و کارآفرینی

تسهیلات درمانی و فرهنگی برای دانش آموزان و دانشجویان

بر اساس آنچه در مقاله خواندیم وام یارانه ۱۰ میلیون تومانی در حال حاضر فقط در استان تهران و در شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت پرداخت می‌شود. به زودی این وام در تمام شهرهای ایران پرداخت خواهد شد

افرادی که مایل به دریافت وام ۲۰۰ میلیونی طرح صبا هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. اگر افراد مایل به دریافت مبلغ ۶۰ میلیون تومان از طریق این طرح باشند، باید دو ضامن رسمی و معتبر معرفی کنند. بالاتر از این مبلغ نیاز به سند ملکی به نام فرد دارد. ضمنا سند خانه مورد نظر برای ارائه به بانک نباید در رهن جای دیگری باشد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت اقساط ۶۰ ماه اعلام شده است. سود این تسهیلات به ۲۴ درصد می‌رسد.