شهر خبر

رای کمیته انضباطی درباره مطالبات ۶ بازیکن شهرداری خوی

رای کمیته انضباطی درباره مطالبات 6 بازیکن شهرداری خوی

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال آرای خود را درباره مطالبات 6 بازیکن تیم شهرداری خوی از لیگ سری B دسته یک مردان سال 1400 صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، بر اساس اعلام قبلی فدراسیون والیبال کادر فنی و بازیکنان تیم‌ها برای شکایت از باشگاه‌ها تا 31 تیرماه مهلت داشتند تا قبل از شروع مسابقات به شکایت آن‌ها رسیدگی شود.

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال تا کنون چندین نشست برای بررسی شکایت‌های واصله برگزار کرده است و روز دوشنبه 18 مهرماه در جدیدترین نشست خود شکایت 6 بازیکن شهرداری خوی از لیگ سری B دسته یک مردان سال 1400 را بررسی کرد.

متن آرای صادر شده برای مطالبات بازیکنان این تیم به قرار زیر است:

شهرداری خوی: رای کمیته انضباطی

آقایان مبین بنیادی، محمدرضا عباس‌زاده، علیرضا فرجود رهسپار، سینا هادیون، آرمان محمد رحیمی و علیرضا صالح پور با ارائه نسخه‌ای از قرارداد و ثبت درخواست در فدراسیون والیبال ادعا کردند که در سال 1400 به عنوان بازیکن قراردادی را با باشگاه شهرداری خوی به منظور شرکت در مسابقات دسته اول کشوری گروه ب منعقد کرده اند و باشگاه  به تعهد خود مبنی بر پرداخت مبالغ قراردادی عمل نکرده است. از آنجا که نامبردگان در مسابقات حاضر بوده اند و باشگاه از انجام تکلیف قانونی خود امتناع ورزیده است تقاضای محکومیت باشگاه شهرداری خوی را داشته‌اند، نظر به اینکه بازیکنان باشگاه شهرداری خوی خواستار دریافت حق و حقوق قانونی خود هستند و علیرغم آنکه موضوع جلسه رسیدگی در خصوص مطالبات بازیکنان از سوی کمیته انضباطی به باشگاه اعلام گردیده و نماینده ای از جانب باشگاه در جلسه حاضر نگردیده است و پاسخی که خواسته نامبردگان را مورد خدشه قراردهد به فدراسیون ارسال نگردیده است در نتیجه خواسته بازیکنان یاد شده مصون از تعرض مانده است. بنابراین با استناد به مدلول آیه شریف ” اوفو بالعقود” و لزوم انجام تعهدات قراردادی، همچنین ماده 42 آئین نامه سازمان لیگ که بیان می دارد باشگاه ها در پایان مسابقات به پرداخت مبالغ قرارداد بازیکنان و کادر ملزم هستند، باشگاه شهرداری خوی به پرداخت مبالغ قرارداد بازیکنان یاد شده به شرح جدول پیوست محکوم گردید.

انتهای پیام