شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:##محاصره#نابلس#نشان#دهنده#شکست#آویو#مقابله#انتفاضه#است

جنبش حماس:

محاصره نابلس نشان دهنده شکست تل آویو در مقابله با انتفاضه است

محاصره نابلس نشان دهنده شکست تل آویو در مقابله با انتفاضه است

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» گفت که محاصره نابلس نشان دهنده شکست رژیم صهیونیستی در مقابله با انتفاضه شهروندان فلسطینی در کرانه باختری است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری شهاب، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» گفت که محاصره نابلس نشان دهنده شکست رژیم صهیونیستی در مقابله با انتفاضه شهروندان فلسطینی در کرانه باختری است.

وی افزود: ما در جنبش «حماس» تأکید می ‌کنیم که ادامه تعطیلی، محاصره و سیاست مجازات دسته جمعی که رژیم صهیونیستی برای ششمین روز متوالی در شهر نابلس واقع در کرانه باختری اعمال کرده است، اذعان به وضعیت درماندگی و شکست سیستم امنیتی رژیم در برابر مقاومت و انتفاضه مردم ما در سراسر کرانه باختری اشغالی است.

سخنگوی حماس ادامه داد: ما بار دیگر تأکید می ‌کنیم که تمامی جنایت های رژیم صهیونیستی اعم از محاصره، سرکوب، تهاجم و کشتار، ملت ما را از ادامه مقاومت باز نخواهد داشت و منجر به شکستن اراده و تلاش آنها برای حفاظت از سرزمین و مقدساتشان و دستیابی به هدف آزادی نمی‌شود.

گفتنی است، رژیم صهیونیستی از اواسط هفته گذشته و درپی عملیات مقاومتی گروه مبارز «عرین الاسود» شهر نابلس را بسته است.

قابل ذکر است، گروه مقاومتی عرین الاسود (بیشه شیرها) طی هفته‌های گذشته اقدام به عملیات‌های بی‌شماری زده و ضربات سختی به صهیونیست‌ها وارد کرده و اکنون به کابوسی حقیقی برای اشغالگران صهیونیست تبدیل شده است.