شهر خبر

پولادگر: پایگاه‌های استعدادیابی در سراسر کشور احیا خواهند شد/ استعدادها باید حفظ شوند و پرورش یابند

پولادگر: پایگاه‌های استعدادیابی در سراسر کشور احیا خواهند شد/ استعدادها باید حفظ شوند و پرورش یابند

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با بیان این که «پایگاه های استعدادیابی از سرمایه های ارزشمند ورزش است» از احیای پایگاه های استعدادیابی در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز؛ محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با حضور در پایگاه ورزش قهرمانی و استعدادیابی استان البرز اظهار کرد: خوشبختانه پس از وقفه ای چند ساله به دلیل کرونا، امسال موفق شدیم سومین المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور را برگزار کنیم.

وی افزود: این المپیاد در ۲۷ رشته و به میزبانی ۶ استان در حال برگزاری است.

پولادگر با بیان این که «پایگاه های استعدادیابی از سرمایه های ارزشمند ورزش هستند» گفت: اراده وزارت ورزش و جوانان بر احیای این پایگاه ها قرار گرفته و امیدواریم مجددا بتوانیم این پایگاه ها را احیا کنیم.

وی ادامه داد: در این فرایند تنها استعدادیابی مهم نیست و باید این استعدادها حفظ شده و پرورش یابند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: باید سعی کنیم با تجهیز و فعال تر شده این پایگاه ها به اهدافمان در حوزه استعدادیابی و استعدادپروری دست یابیم.

وی با بیان این که ورزشکاران و قهرمانان سرمایه ی ملی هستند تصریح کرد: وظیفه ما این است که با تمام آن چه در توان داریم برای حفظ و حمایت از این سرمایه ها بکوشیم.

انتهای پیام